Strategic Management in International Environment

Abstract
Strategické řízení je klíčovou součástí každé úspěšné firmy. Cílem této diplomové práce je pomoci začínající firmě, se sídlem na Slovensku, vytvořit strategický plán, který bude zaměřen na vstup na nový trh a změnu oblasti jejich zaměření. Sledovaná firma plánuje transformaci z marketingové agentury na společnost zabývající se digitálním řešením. První část práce je věnována teoretickým podkladům strategického řízení. Druhá kapitola poskytuje krátký úvod do průzkumu trhu a jeho nástrojů, dále je zde proveden průzkum trhu České republiky. Třetí kapitola představuje společnost a formuluje její strategické cíle a plán. Poslední část diplomové práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti strategie s následným doporučením pro další rozvoj a zlepšení.
Strategic management is a crucial part of every successful company. This master thesis aims to help a start-up company based in Slovakia to create a strategic plan which will be focused on entering a new market and transferring the focus of its operations. The monitored company is planning a transformation from a marketing agency to a digital solutions company. The first part of the thesis is dedicated to the theoretical background of strategic management. The second chapter provides a short introduction to market research and its tools, plus the market research of the Czech Republic is conducted in this part. The third chapter introduces the start-up company and formulates its strategic objectives and plan. The last part of the master thesis focuses on the evaluation of the success of the strategy with further recommendations.
Description
Subject(s)
cíle, Česká republika, digitální řešení, marketing, růst, strategie, trh, vývoj, webové stránky, Czech Republic, development, digital solutions, growth, market, marketing, objectives, strategy, web
Citation
ISSN
ISBN