Didaktické hry ve výuce Multikulturní výchovy na 2. stupni ZŠ

Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na průřezové téma Multikulturní výchova na druhém stupni základních škol. První část se zabývá teoretickými východisky, multikulturní výchovou ve výchovně vzdělávacím procesu, základními pojmy a způsoby naplňování cílů průřezového tématu. Druhá část nabízí možnost využití didaktické hry jako výukové metody a podrobně zpracovává charakteristiku jednotlivých typů didaktických her. Třetí část práce tvoří zásobník vyzkoušených didaktických her, který může sloužit pedagogům jako vhodná inspirace do jejich vlastní výuky multikulturní výchovy.
The thesis focuses on the cross-cutting theme of Multicultural Education at the lower secondary schools. The first part deals with the theoretical background, multicultural education in the educational process, basic concepts and ways of fulfilling the objectives of the cross-cutting theme. The second part offers the possibility of using educational games as a teaching method and elaborates in detail the characteristics of different types of educational games. The third part of the work consists of a stack of tried and tested educational games, which can serve as a suitable inspiration for teachers in their own teaching of multicultural education.
Description
Subject(s)
multikulturní výchova, multikulturalismus, průřezové téma, vyučovací metoda, didaktická hra, multicultural education, multiculturalism, cross-cutting theme, teaching method, didactic game
Citation
ISSN
ISBN