Podpora prodeje a propagace sportovní značky

Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propagaci a podporu prodeje značky Angel´s Design. V práci je nejprve zpracována teorie marketingu o propagaci a podpoře prodeje, také historie a současnost sportovního oblékání. Druhá část práce pak obsahuje vlastní marketingový výzkum zaměřený na zjištění kritérií ovlivňujících zákazníka při výběru a nákupu sportovního oblečení. Na základě získaných informací a teoretických znalostí je navržena vhodná marketingová komunikace a vytvořen vlastní grafický návrh podporující nový způsob marketingové komunikace firmy.Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou komunikaci pro značku sportovního oblečení Angel´s Design, která je určená pro děti a mladé ženy, zejména na aerobik, tanec a fitness.
This bachelor thesis deals with a sales promotion and advertising of the sportswear brand Angel´s Design. The first part describes marketing-sales promotion and advertising and also history and present of sportswear. The second part contains own marketing research focused on requirements that affect customers in choosing and shopping sportswear. On the basis of the theoretical informations is created suitable marketing comunication and own graphic design supporting a new way of marketing communication of the brand.The aim of the thesis is to devised suitable marketing comunication for the sportswear brand, which is for young womens for aerobics, gymnastics, dancing and fitness.
Description
Subject(s)
Marketing, propagace, podpora prodeje, značka, sportovní oblečení, e-shop, Marketing, sales promotion, advertising, brand, sportswear, e-shop.
Citation
ISSN
ISBN