Strategie firmy v ekonomické krizi

Title Alternative:Corporate Strategy in Economic Crisis
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie firmy Kautex Textron Bohemia spol. s.r.o. v době ekonomické krize. Cílem práce je zjistit, jaká opatření firma přijala a jak se s krizí dokázala vyrovnat. Teoretická část nejprve popisuje vývoj ekonomické krize ve světě a poté v podmínkách České republiky s důrazem na automobilový průmysl a především pak na dodavatelské firmy. Následuje rozbor obecných problémů firem v krizi s konkrétními příklady. Závěr teoretické části je věnován strategiím, které firmy uplatňují v reakci na krizi. Praktická část se zabývá nejprve představením společnosti Kautex Textron Bohemia s.r.o. Poté je zanalyzována situace firmy Kautex před ekonomickou krizí. Následně jsou představeny strategie a opatření jednotlivých oddělení a je zhodnocen stav firmy po ekonomické krizi. V závěru práce jsou na základě porovnání obou stavů uvedeny návrhy na zlepšení.
Description
100 s., 4 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
financial crises, finanční krize
Citation
ISSN
ISBN