Návrh oddělení pro systémovou podporu v závislosti na zavedení nového ERP systému

Title Alternative:Proposal of new support department due to implementation of new ERP system
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá novým oddělením společnosti DENSO Europe, které bude sloužit na podporu nově zaváděného systému. Tento systém nahradí dosud používaný zastaralý systém. Nové oddělení pro systémovou podporu se nazývá Kompetenční centrum a je určeno k vyřizování všech uživatelských případů, které se týkají systému a souvisejících systémů či programů. Všechny druhy případů jsou specifikovány a rozděleny do kategorií. Šetření znaků nového oddělení trvalo čtyři a půl měsíce. Názory ředitelů, manažerů a specialistů ze všech klíčových oddělení byly vyslechnuty a na základě těchto informací byl vytvořen hlavní dokument o Kompetenčním centru. Dalším výstupem je procesní tok Kompetenčního centra vytvořený v grafickém programu iGrafx, který krok po kroku představuje řešení každé situace, jež v kompetenčním centru může nastat. Tento procesní tok je dostupný i ve zjednodušené základní verzi.
Description
99 s., 16 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
managerial economics, podniková ekonomika
Citation
ISSN
ISBN