Chování spotřebitele v bankovním sektoru

Title Alternative:Consumer Behavior in Banking Sector
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v bankovním sektoru. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je zaměřena na základní prvky ovlivňující chování spotřebitelů. Prvním prvkem je psychologie spotřebitele a dále pak proces rozhodování závislý na kultuře a sociálním začlenění. Druhá část je zacílena na situaci na českém bankovním trhu v posledních letech, zkoumá strukturu bankovních subjektů na českém trhu a popisuje některé nové technologie. Třetí část se soustředí na historii čtyř vybraných bankovních společností a na jejich současné tržní postavení. Poslední část analyzuje samotné spotřebitelské chování v českém bankovním prostředí. V závěru práce jsou komplexně analyzovány výstupy a jsou navrženy možné kroky jednotlivým bankovním ústavům.
Description
95 s., 5 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
customers behaviour, banking, spotřebitelské chování, bankovnictví
Citation
ISSN
ISBN