Profesní činnosti vychovatele

Abstract
Diplomová práce Profesní činnosti vychovatele se snaží zjistit a analyzovat činnosti, které vychovatel ve vybraných institucích provádí a jsou součástí jeho profese či pracovní doby. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zaměřuje na představení základních pojmů jako výchova, vychovatel, osobnost vychovatele. Popisuje roli vychovatele ve školní družině, internátu a v dětském domově. Charakterizuje tyto instituce a věkové zvláštnosti jedinců navštěvující daná místa. Empirická část předkládá kvalitativní výzkum. Ve výzkumném šetření jsou popisovány a děleny profesní činnosti vychovatelů ve školní družině, dětském domově a internátu. Data jsou pozorováním snímkováním. Cílem práce je zjistit a analyzovat profesní činnosti vychovatele
The thesis Professional activities of an educator seeks to identify and analyze the activities that the educator performs in selected institutions and are part of his profession or working hours. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part focuses on the introduction of basic concepts such as education, educator, the personality of the educator. Describes the role of the educator in the school group, boarding school and orphanages,. It characterizes these institutions and the age peculiarities of individuals visiting the places. The empirical part presents qualitative research. The research survey describes and divides the professional activities of educators in the school group, orphanages and boarding school. Data is observational imaging. The aim of the work is to find out and analyze the professional activities of the educator.
Description
Subject(s)
Vychovatel, osobnost, školní družina, internát, dětský domov, profesní činnosti, Educator, personality, school group, boarding school, orphanages, professional activities
Citation
ISSN
ISBN