Image destinace Krkonoš

Abstract
Bakalářská práce se zabývá image vybrané destinace, kterou jsou Krkonoše. Účelem této práce bylo navrhnout možná řešení, která by mohla turistické destinaci Krkonoše pomoci ke zlepšení image a k pozitivnějšímu vnímání ze strany návštěvníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na obecné definice cestovního ruchu, destinace cestovního ruchu a image destinace. Dále je popsáno vnímání image destinace z pohledu návštěvníka, utváření image a její vývoj. Praktická část se věnuje představení vybrané destinace Krkonoše z hlediska cestovního ruchu a popisuje hlavní turistické cíle. Následuje marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. V poslední části jsou navržena doporučení ke zlepšení image Krkonoš.
The bachelor thesis deals with destination image of Krkonoše. The purpose of this thesis was to suggest possible solutions that could help the tourist destination to improve the image and to a more positive perception by visitors. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on general definitions of tourism, tourist destination and destination image. It also describes the perception of the destination image from the point of view of a visitor, the formation of the image and its development. The practical part deals with introduction of tourist destination Krkonoše and describes the main tourist attractions. This is followed by marketing research in the form of questionnaire survey and its evaluation. The last part is focused on recommendations for improving the destination image of Krkonoše.
Description
Subject(s)
Krkonoše, cestovní ruch, destinace, image, image destinace, Krkonoše, tourism, destination, image, destination image
Citation
ISSN
ISBN