Využití nástrojů IT v marketingové komunikaci

Abstract
Tato bakalářská práce se věnuje navržení marketingové komunikace ŠKODA IT ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části je nejprve představen pojem marketing a marketingová komunikace, v následující části je popsán internet a jak je možné ho v marketingové komunikaci využívat. V kapitole využívání internetu v marketingové komunikaci jsou také podrobněji popsány nejpopulárnější sociální sítě v České republice a jak je mohou firmy využívat. Praktická část představuje společnost ŠKODA AUTO a.s. a poté podrobněji ŠKODA IT. V dalších částech je představena marketingová komunikace ŠKODA IT a jaké nástroje používá. Následně jsou metody současné marketingové komunikace ve ŠKODA IT vyhodnoceny. V těchto kapitolách autor čerpal ze svých poznatků a zkušeností během svého působení ve ŠKODA AUTO a.s. jako stážista. Stěžejní částí práce je vytvoření návrhu vylepšení marketingové komunikace ŠKODA IT s využitím Facebooku.
This bachelor's thesis focusses on design of marketing communication of ŠKODA IT in the company ŠKODA AUTO a.s. The theoretical part first introduces the concept of marketing and marketing communication, the following section describes the Internet and how it can be used in marketing communication. The chapter of using the Internet in marketing communication also describes in more detail the most popular social networks in the Czech Republic and how companies can use them. The practical part presents the company ŠKODA AUTO a.s. and then in more detail ŠKODA IT. In the following sections, the marketing communication of ŠKODA IT and what tools it uses are presented. Subsequently, the methods of current marketing communication in ŠKODA IT are evaluated. In these chapters, the author drew on his knowledge and experience during his time at ŠKODA AUTO a.s. as an intern. The main part of the work is the creation of a desing to improve the marketing communication of ŠKODA IT using Facebook.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingová komunikace, Facebook, IT, internet, propagace, komunikační nástroje, ŠKODA AUTO, ŠKODA IT, Marketing, marketing communication, Facebook, IT, internet, promotion, communication tools, ŠKODA AUTO, ŠKODA IT
Citation
ISSN
ISBN