Porovnání strategií podniků ve vybraném odvětví

Title Alternative:Comparing strategies of companies in a selected industry
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této diplomové práce je poukázat na rozdílné strategie obchodních řetězců v přístupu k energetickému managementu na svých prodejnách. Poukázat na fakt, že tato strategie, ač na první pohled nepatří mezi základní strategické taktiky obchodních řetězců s potravinami, může výrazně ovlivnit hospodářské výsledky jednotlivých prodejen. Pokud je následně tato strategie vhodně zvolená a plošně aplikovaná, má také velký potenciál ovlivnit celkové hospodářské výsledky celých společností. V rámci této práce je porovnán přístup známých obchodních značek supermarketů k výše uvedené problematice energetického managementu a je poukázáno na skrytý potenciál úspor ve všech řetězcích. Výsledky práce vycházejí z průzkumu samotných prodejen jednotlivých řetězců. Na základě těchto dosažených výsledků lze konstatovat, že ve vhodně zvoleném energetickém managementu je potenciál ke zvýšení konkurenceschopnosti a že jednotlivé řetězce mají v této strategii významný prostor pro případnou realizaci.
Description
86 s., 11 s. příl. :tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
management, food shops, management, prodejny potravin
Citation
ISSN
ISBN