Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour

Title Alternative:Marketing communication of the travel agency FIRO-tour
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci cestovní kanceláře FIRO-tour. V teoretické části jsou popsány jednotlivé typy marketingové komunikace a kroky při vytváření marketingové kampaně. Praktická část se věnuje popisu cestovní kanceláře, analýze zákaznických potřeb a konkurenčnímu prostředí v tomto odvětví. Byl proveden průzkum, cílem kterého bylo zajistit podklady pro přípravu marketingové komunikace. Následně byl stanoven hlavní komunikační cíl, a to zvýšení prodeje. K jeho dosažení byl navržen komunikační mix, který se skládá z podpory prodeje, přímého marketingu a reklamy. Výsledkem práce je navržení konkrétních dlouhodobých opatření v místě prodeje a navržení průběhu a podmínek soutěže včetně odhadu finanční návratnosti akce. Na závěr je doporučen postup pro projektový tým vedoucí k realizaci soutěže.
Description
83 s., 12 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN