Vyhodnocení komunikačních cílů sponzoringu mezinárodní sportovní akce - MSJ v klasickém lyžování Liberec 2013

Title Alternative:Evaluation of Communication Objectives of International Sport Event Sponsoring - JWSC Liberec 2013
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Předmětem diplomové práce je posouzení naplnění komunikačních cílů sponzoringu mezinárodní sportovní akce. V úvodní části jsou popsaná teoretická východiska marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring a dále analýza legislativního prostředí pro sponzorování v České republice. Hlavní část práce je zaměřena na analýzu sponzoringu Mistrovství světa juniorů (MSJ) v klasickém lyžování Liberec 2013 se zaměřením na vyhodnocení komunikačních cílů tohoto nástroje. Na základě dotazníkového šetření zaslaného přímo sponzorům, kteří tuto událost finančně nebo materiálně podpořili, jsou kromě komunikačních cílů zkoumány dílčí stimuly a charakteristické vlastnosti sponzorských subjektů.
Description
97 s., 5 s. příl. :il., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, sport events, marketingová komunikace, sportovní akce
Citation
ISSN
ISBN