Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
Title Alternative:Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
Loading...
Date
2013-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji kupuji. Dal?im zamerem je prozkoumat a zhodnotit hlavni motivacni a demotivacni faktory, ktere vedou ci odpuzuji on-line zakaznika od zamysleneho nakupu. Prace se zabyva dokonce i duverou zakazniku a jeji zavislosti na celkove utrate. Pro tento vyzkum byla pouzita kvantitativni metoda, konkretne byl pouzit on-line dotaznik vytvoreny autorem. Z duvodu mezinarodniho rozmeru prace jsou zdroje referencovany Harvardskym stylem.
Description
83 s., 5 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
consumer behavior, spotřebitelské chování