Marketingová komunikace cestovní agentury

Title Alternative:Marketing communication of a travel agency
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Práce se zabývá marketingovou komunikací cestovní agentury, trendyv marketingové komunikaci a způsoby oslovení zákazníků, kterými by mohla cestovní agentura oslovit svoji cílovou skupinu zákazníků. Cílem práce je návrh reklamní kampaně a dalších vhodných způsobů oslovení zákazníků pro cestovní agenturu Lužici. Návrh reklamní kampaně je podpořen grafickými upoutávkami, aby reklamní kampaň byla zajímavá nejen pro stávající zákazníky cestovní agentury Lužice, ale také pro zákazníky nové. Tato reklamní kampaň není finančně náročná, spíše se zaměřuje na využití kreativních nápadů.Práce je rozdělena do dvou stěžejních oblastí. Teoretická část pojednáváo marketingové komunikaci v cestovním ruchu a o využívání vhodných nástrojů marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Zároveň jsou zmíněnyi současné trendy marketingové komunikace. V praktické části je již možné shlédnout návrh reklamní kampaně pro cestovní agenturu Lužici, který se opíráo teoretické poznatky a zejména o situační analýzu, která proběhla v rámci průběhu přípravy reklamní kampaně a jejích podpůrných akcí v měsíci únoru roku 2012. Za největší přínos této práce vzhledem k řešené problematice je možné považovat nalezení kontaktů a možností, které mohou cestovní agentuře Lužici pomoci v marketingové komunikaci nejen v rámci sezóny 2012, ale takév následujících letech.
Description
94 s., 20 s. příl. :il., tab. +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, travel agencies, marketingová komunikace, cestovní kanceláře
Citation
ISSN
ISBN