Působení materiálně - technického prostředí na osobní pohodu žáků vybraných středních škol

Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá materiálně - technickým prostředím tříd na středních ško-lách. Zabývá se jeho působením na psychiku žáků. Je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se věnuje základním pojmům, historickému vývoji prostředí třídy a dále samotným aspektům materiálně - technického prostředí. Empirická část se pak zaobírá samotným výzkumem jednotlivých aspektů materiálně - technického prostředí, pohledu žáků na jejich třídu a jejich spokojenost či nespokojenost s prostředím třídy. Empirická část vrcholí diskuzí s návrhem na opatření.
This bachelor thesis deals with the material - technical environment of classes at secondary schools. It deals with its influence on pupils' psyche. It is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part deals with the basic concepts, the historical development of the classroom's environment and the aspects of the material - technical environ-ment. The empirical part deals with research of individual aspects of the material -technical environment, pupil's view of their class and their satisfaction or dissatisfaction with the classroom environment. The empirical part culminates into a discussion with a proposal for action.
Description
Subject(s)
Materiálně - technické prostředí třídy, fyzikální prostředí třídy, prostředí třídy, třída střední školy, žák střední školy, osobní pohoda, mikroklima třídy, psychické mikroklima, Material - technical classroom environment, physical classroom environment, classroom environment, high school classroom, high school student, personal well - being, class mi-croclimate, psychic microclimate
Citation
ISSN
ISBN