Marketingová propagace textilní firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce se zabývá několika návrhy nové propagace pro firmu Elas, s.r.o. Teoretická část práce obsahuje seznámení s firmou Elas, s.r.o. a jejím výrobkovým sortimentem, odběrateli firmy, konkurencí a na základě provedené SWOT analýzy byla zjištěna skutečnost převahy slabých stránek firmy, které úzce souvisí s cílem bakalářské práce.V praktické části práce je charakterizován současný stav propagace firmy a návrhy nových kroků propagace. Z celkových devíti návrhů se tři povedly realizovat. Jedná se o propagační video firmy, facebookové stránky firmy Elas, s.r.o. a odeslaný elektronický direct mail. V samotném závěru práce nechybí ekonomické zhodnocení všech nově navrhnutých kroků propagace a následné doporučení pro firmu.
The bachelor thesis deals with several proposals of new promotion for the company Elas, s.r.o. The theoretical part of the thesis contains an introduction to the company Elas, s.r.o. product range, business customers, competitive environment. Part of the work is also SWOT analysis, where it was found, more weaknesses of the company, which are linked the objective of bachelor thesis.In the practical part of the work is characterized the existing state of promotion of the company and several new proposals promotion. Of total nine proposals, were three implemented. It was filmed promotional video companies, started Facebook pages of Elas, s.r.o. and was sent electronic direct mail. In conclusion, there are an economic evaluation of all newly proposed promotion steps and recommended future steps for the company.
Description
Subject(s)
internet, marketing, propagace, reklama, internet, marketing, promotion, advertising
Citation
ISSN
ISBN