Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ

Title Alternative:Editors in Teaching of ICT at the Primary School
Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této práce je definice učiva textových a grafických editorů na 1. stupni ZŠ. Učivo je definováno na základě výsledků výzkumu, který byl proveden jako dotazníkové šetření mezi učiteli 1. stupně, 2. stupně s aprobací informatiky a mezi didaktiky informatiky z celé ČR. Dále jsou v práci komparovány kurikulární dokumenty z jiných zemí, školní vzdělávací programy vybraných základních škol a učebnice informatiky pro 1. stupeň ZŠ. Na základě výzkumu byla určena množina funkcí textových a grafických editorů, která by se měla stát obsahem učiva na 1. stupni ZŠ. Na základě výsledků výzkumu byl vytvořen textový editor, který je navržen tak, aby respektoval specifika žáků na 1. stupni ZŠ.
Description
77 stran, 17 stran příloh :ilustrace, tabulky, grafy
Subject(s)
information and communication technology, information education, informační a komunikační technologie, informační výchova
Citation
ISSN
ISBN