Propojení výtvarné a pracovní výchovy do činností školní družiny

Abstract
V bakalářské práci je pojednáno o možnostech využití výtvarných a pracovních činností ve školní družině. Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti výtvarných činností u dětí mladšího školního věku ve školní družině a dále navrhnout a realizovat pracovně - výtvarný program jako součást performativních činností ve školní družině. Práce je složena ze dvou na sebe navazujících částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizována náplň volného času ve školní družině, především s využitím pracovních a výtvarných činností. Cílem praktické části byla realizace výtvarně-pracovního programu jako součást performativních činností ve školní družině. Vytvořeno bylo osm metodických listů pracovně-výtvarného programu. Program byl ověřen na dětech školní družiny, shrnuty jsou jeho přínosy a uvedena je i reflexe dětí, které se programu zúčastnily.
The bachelor thesis deals with the possibilities of using art and work activities in the school club. The aim of the bachelor thesis is to analyze the possibilities of art activities of younger school-age children in the school club and to design and implement a work-art program as a part of performative activities in the school club. The thesis consists of two consecutive parts, theoretical and practical. In the theoretical part is characterized the content of leisure time in the school club, mainly using work and art activities. The aim of the practical part was the realization of art-work program as a part of performative activities in the school club. Eight methodical sheets of the working-art program were created. The program was verified by the children of the after-school club, its benefits are summarized and the reflection of the children who participated in the program is also presented.
Description
Subject(s)
Školní družina, vychovatel, volný čas dětí, praktické činnost, výtvarná výchova, metodické listy, School club, educator, children's leisure time, practical activities, art lesson, methodical sheets of an art programme for children
Citation
ISSN
ISBN