Návrh marketingového plánu pro vybranou firmu

Abstract
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost CNC TVAR s.r.o., která nabízí komplexní služby v mnoha oblastech CNC obrábění v odvětvích hydroenergetiky, letectví, automotive a dalších. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o základních východiscích marketingu a marketingového plánování. Získané teoretické poznatky jsou uplatněny v praktické části. Hlavní pilíř návrhové části diplomové práce představuje detailní analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti CNC TVAR s.r.o. Situační analýza tvoří výchozí podklad při stanovení marketingového cíle a sestavení marketingového plánu. V návrhové části je doporučena metodická strategie, nástroje a modely pro spolupráci s dodavateli, pomocí kterých bude dosaženo cíleného stavu.
The aim of the diploma thesis is the compilation of marketing plan for company CNC TVAR s.r.o. that offers complex solution in many areas of CNC machining in sectors of hydro power, aviation, automotive and others. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses the basic assumptions of marketing and marketing planning. Furthermore, the theoretical knowledge that was acquired is applied in the practical part. Detailed analysis of internal and external environment of CNC TVAR s.r.o. represents the major pillar of the proposal part of the thesis. Situational analysis generates a key element for determination of marketing objective and the marketing plan. The proposal part recommends methodological strategy, tools and models for cooperation with suppliers to achieve a target state.
Description
Subject(s)
Marketingový cíl, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza, Marketing objective, marketing plan, situational analysis, SWOT analysis
Citation
ISSN
ISBN