Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování

Abstract
Cílem bakalářské práce je analyzování marketingových on-line nástrojů vybraných rezervačních portálů. Teoretická část je věnována internetovému prostředí, ve kterém vyhledávače ubytování působí a marketingovým on-line nástrojům, které je možné za pomoci Internetu využívat. V části zabývající se internetovým prostředím je zakomponovaný stav e-commerce v České republice. Praktická část se zabývá třemi vybranými společnostmi a rozebírá poskytované služby, fungování jejich webových stránek a programů, které poskytují svým zákazníkům a inzerentům. Na základě těchto dat byla u každého portálu provedena SWOT analýza, na jejímž základě je postaveno závěrečné shrnutí využívaných nástrojů.
The aim of this thesis is to analyze marketing on-line tools of selected reservation portals. The theoretical part is devoted to the internet environment in which accommodation search engines operate and marketing on-line tools that can be used with the help of the Internet. In the section dealing with the Internet environment, the state of e-commerce in the Czech Republic is incorporated. The practical part deals with three selected companies and analyzes the services they provided, the functioning of their websites and the programs they provide to their customers and advertisers. On the basis of these data a SWOT analysis was carried out for each portal on the basis of which a final summary of the tools used is built.
Description
Subject(s)
Cestovní ruch, elektronické podnikání, Internet, marketingové on-line nástroje, rezervační portál, Booking Portal, Electronic Business, Internet, On-line Marketing Tools, Tourism
Citation
ISSN
ISBN