Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování

Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení rozdílu v oblasti online marketingu a současně navržení kroků pro zlepšení online marketingu firmy Dugastore, která vlastní e-shop nabízející golfové produkty. Součástí návrhu jsou i body zlepšující povědomí o značce a to i v offline prostředí. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou důležité pro klasický marketing a ze kterých vychází online marketing. V praktické části je představen e-shop společnosti Dugastore. Navazuje SWOT analýza společnosti, která zahrnuje jak online, tak offline segment. Poslední částí jsou marketingová doporučení týkající se postavení na trhu a zvýšení prodejů.
The aim of the bachelor thesis was to describe the difference in the field of online marketing and meanwhile to design improving strategy in online marketing of the company Dugastore which owns it's own e-shop offering golf products. A part of the design are improvements in company awareness either in offline segment. Basic marketing terms which are important for classical marketing and from which online marketing originates are defined in the theoretical part. The Dugastore´s e-shop is introduced in a practical part. A SWOT analysis of the company in online and offline segment follows. The final part are marketing improvements relating to a company´s market position and rising sales.
Description
Subject(s)
E-shop, marketing, online marketing, SWAT analýza, marketingová doporučení, E-shop, marketing, online marketing, SWAT analysis, marketing improvements
Citation
ISSN
ISBN