Marketingová komunikace vybraného podniku

Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Seco Industries, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou, přičemž první část se skládá ze tří kapitol a část druhá, praktická, sestává ze čtyř kapitol. Nejdříve jsou objasněna teoretická východiska marketingové komunikace, poté jsou představeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu a dále následuje kapitola, která charakterizuje moderní trendy marketingové komunikace. V praktické části práce jsou uvedeny informace o společnosti Seco Industries, s. r. o. a následně je provedena analýza marketingové komunikace tohoto podniku. Další kapitola je zaměřena na dotazníkové šetření, jehož cílem je zhodnocení nástrojů, které firma používá a v závěrečné, tedy sedmé kapitole je představen vlastní návrh řešení marketingové komunikace, který byl sestaven na základě výsledků provedeného dotazníkového šetření.
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company Seco Industries, s. r. o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part consists of three chapters and the second one, the practical part consists of four chapters. In the first part there are clarified theoretical basis of marketing communication, tools of communication mix and this is followed by modern trends of marketing communication. Practical part deals with information provided by the company Seco Industries, s. r. o. and analysis of marketing communication of this company. The next chapter is focused on a questionnaire survey whose aim is evaluation of the communication tools used by the company and in last chapter of the thesis is presented own suggestion for improving marketing communication of the enterprise based on the results of the questionnaire survey.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, sponzoring, přímý marketing, veletrhy a výstavy, trendy v marketingové komunikaci, Marketing, marketing communication, marketing mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, sponsoring, direct marketing, fairs and exhibitions, trends in marketing communication
Citation
ISSN
ISBN