Celotáborová hra jako výchovný prostředek ve volném čase

Abstract
Bakalářská práce s názvem ?Celotáborová hra jako výchovný prostředek ve volnémčase? pojednává o rozboru tří celotáborových her a jejich vlivu na pubescenty aadolescenty. Z tohoto rozboru je dále vyhodnocen přínos pro vedoucí tábora a dalšízainteresované strany spolu s návodem jak vytvářet celotáborové hry v dalších letech.První část vychází z teoretických východisek motivace a výchovy spolu s popisemjednotlivých celotáborových her a jejich účastníků. Druhá část je zaměřena na vysvětlenívšech tří celotáborových her s jejich následnou aplikací do praxe. Dále je provedenovyhodnocení dotazníkového šetření a vlastních poznatků, které bylo zkoumáno upubescentů, adolescentů a vedoucích tábora. Závěrem je vyhodnocena celotáborová hra,která dosahovala nejlepších výchovných a motivačních výsledků.
Abstract: This bachelor´s thesis titled ?The framework game as means of educationin leisure time? deals with an analysis of three children´s summer camp games and theireffect on pubescent and adolescents. The benefit for the manager of the children´s summercamp and other involved parties is from this analysis further evaluated together with theinstructions how to create similar games for the following years. The first part is based onthe theoretical possibilities of motivation and education as well as on description of eachgame and their rules. The second part is focused on the detailed explanation of the threegames together with their application into the reality. Furthermore the evaluation of thequestionnaire research and the author´s findings on pubescent, adolescents and the summercamp´s managers is made. In conclusion the best summer camp game which achieved thebest educational and motivational results is evaluated.
Description
Subject(s)
Celotáborová hra, motivace, volný čas, výchova, Whole camp game, motivation, leisure, education
Citation
ISSN
ISBN