Personální marketing vybraného subjektu v oblasti cestovního ruchu

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce s názvem Personální marketing vybraného subjektu v oblasti cestovního ruchu se zabývá teoretickými východisky a charakteristickými vlastnostmi personálního marketingu s návazností na marketingový mix, jenž specifikuje externí a interní personální marketing, který je podrobněji rozebrán. Následně jsou vysvětleny hlavní rozdíly mezi pojmy personální marketing a employer branding. K závěru ještě poukazuje na velkou návaznost personálního marketingu s generační diverzitou. Praktická část popisuje vybraný podnikatelský subjekt, pojednává o organizaci a následně analyzuje personální marketing, který byl zkoumán pomocí dotazníkového šetření, z jehož vzešlých výsledků bylo sestaveno vlastní doporučení na zlepšení v oblasti interního personálního marketingu.
The Bachelor thesis Personal marketing of the selected subject in tourism area deals with theoretical resources and characteristics of personal marketing with continuity to marketing mix, which specifies external and internal marketing, which is then further analyzed. Subsequently, main differences between the terms personal marketing and employer branding were explained. In conclusion the thesis indicates strong continuity between personal marketing and generation diversity. Practical part depicts selected business subject, mentions its organization and analyzes personal marketing, which was investigated through a questionnaire survey. Based on the results, recommendations for improvements in the area of personal marketing were suggested.
Description
Subject(s)
Marketingový mix, interní personální marketing, employer branding, generační diverzita, dotazníkové šetření, Marketing mix, Internal personal marketing, Employer branding, Generation diversity, Questionnaire survey
Citation
ISSN
ISBN