Podnikatelský záměr rozvoje firmy v oblasti importu v návaznosti na cestovní ruch

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na téma podnikatelského záměru rozvoje firmy v oblasti importu v návaznosti na cestovní ruch. Celá analýza je zaměřena na konkrétní společnost. Práce je koncipována do pěti kapitol. První dvě kapitoly se věnují teoretické části práce, a to funkci a členění obchodu, strategii podniku a také cestovnímu ruchu na našem území. Další kapitoly bakalářské práce se již zabývají samotnou analýzou vstupu podniku na obchodní řetězec a s tím nezbytné související kroky. Veškeré postupy a rozhodnutí vycházejí z primárních dat, jako například analýza současného stavu na trhu, vhodný výběr obchodního partnera, volba vhodného produktu k prodeji a také finanční analýza, která pojednává o výši nákladů pro vstup na tento trh a její návratnosti. Veškerá data jsou z období let 2015-2017.
This bachelor thesis is dedicated to the topic of Business plan for company development in the import area in relation to tourism. The whole analysis is focused on a specific company. The thesis is divided into five chapters. The first two chapters pay attention to the theoretical part of the thesis function and definition of trade, strategy of the company and tourism in our country. Another chapters of the bachelor point to the analysis of company's entry into the business chain and the necessary related steps. All steps and decisions are explained regarding to primary data, for example analysis of current market, appropriate selection of retail partner, selection of suitable product for sale and a financial analysis that deals with the cost of entry into this market and its return. All the primary data are from the years 2015-2017.
Description
Subject(s)
Cestovní ruch, diskont, inovace, konkurenceschopnost, maloobchod, maloobchodní partner, maloobchodní trh, obchodní řetězec, sušenky, velkoobchod, Biscuits, competitivness, discont, chain store, innovation, retail, retail market, retail partner, tourism, wholesale
Citation
ISSN
ISBN