Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh

Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností vybrané společnosti při vstupu na zahraniční trh. Cílem práce je zpracování pojmu konkurenceschopnost podniku a vstupu podniku na zahraniční trh. Teoretické poznatky jsou pak názorně předvedeny na vybraném podnikatelském subjektu. Práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány pojmy jako konkurenční výhoda, analýza prostředí podniku, finanční analýza a další postupy při měření konkurenceschopnosti podniku. Dále jsou zde rozvedeny formy vstupů na zahraniční trhy.
This bachelor thesis deals with the competitiveness of a certain company when entering a foreign market. The aim of the thesis is to elaborate the concept of company's competitiveness and entering a foreign market itself. The theoretical knowledge is then demonstrated on a selected business subject.The thesis consists of two parts; the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, competitive advantage, business environment analysis, financial analysis and other procedures for measuring the competitiveness of the company are discussed. Furthermore, forms of entry to foreign markets are described.
Description
Subject(s)
konkurenceschopnost, analýza, zahraniční trh, prostředí podniku, formy vstupu, konkurenční podnik, competitiveness, analysis, foreign market, business environment, forms of input, competing business
Citation
ISSN
ISBN