Tematika pranostik a pořekadel v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ v pojetí různých vyučovacích metod Cíl práce: Připravit, realizovat a evaluovat 10 vyučovacích hodin zaměřených tematicky na seznámení žáků s českými pranostikami
Title Alternative:Topic of weatrer lores and sayings in czech language lessons at primary schools using different teaching methods
Loading...
Date
2014-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
V diplomové práci se zabývám možnostmi využití tematiky pranostik v hodinách českého jazyka na základní škole. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části. V teoretické části objasňuji pojmy týkající se vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura, tvořivosti, metod tvořivého vyučování, frazeologie. V praktické části jsou rozpracovány jednotlivé výukové jednotky s použitím různých didaktických metod, které byly realizovány v podmínkách malotřídní ZŠ. Jednotlivé výukové celky jsem zhodnotila z pohledu učitele i žáka a vytvořila závěry.
Description
85 s., 49 s. :obr., tab. +CD ROM
Subject(s)
weather lore, Czech language, school subjects, pranostiky, čeština, vyučovací předměty