Marketingová analýza triatlonového oddílu Glassman Teplice

Title Alternative:Marketing analysis Glassman triathlon team Teplice
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou a tvorbou praktických doporučení pro triatlonový oddíl Glassman Teplice. Práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů týkajících se triatlonu, sportovního managementu a marketingu ve sportu. Praktická část obsahuje nejprve analýzu prostředí a analýzu finanční situace klubu. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která vytváří základ pro celkové vyhodnocení klubu a pro navrhovaná doporučení ke zlepšení Glassman TT Teplice.
Description
51 s., 3 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
triatlon, athletic clubs, sports management, triatlon, sportovní management, sportovní kluby
Citation
ISSN
ISBN