Corporate identity pro školy

Title Alternative:Corporate Identity for Schools
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá řešením otázky Corporate Identity v prostředí českých škol. Věnuje se dostupné literatuře na českém i zahraničním trhu spojené s danou problematikou a analýzou Corporate Identity na vybraných českých školách. Práce rozebírá teorii Corporate Identity jakožto nástroje pro budování Image školy v porovnání se subjektem v běžném tržním prostředí. Do popředí staví nejvýraznější část Corporate Identity ? Corporate Design. Pomocí obsahové analýzy a kvalitativních rozhovorů stanovuje standardní a nadstandardní prvky Corporate Identity. Díky tomu práce ukazuje příklad dobré praxe a představuje vybranou školu s vhodně aplikovanou Corporate Identity. Z těchto předpokladů práce vychází při vytvoření manuálu práce s Corporate Identity pro ředitele škol. Manuál ukazuje možnosti při budování Image školy, navrhuje aktivity pro vytvoření jednotlivých prvků Corporate Identity a jejich následnou evaluaci.
Description
58 s. :il., tab. +CD ROM
Subject(s)
corporate image, schools, image organizace, školy
Citation
ISSN
ISBN