Marketingová analýza lyžařského klubu LSK Lomnice nad Popelkou

Title Alternative:Analisys of the activities in the club Lomnice nad Popelkou
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářská práce se věnuje popisu obecných souvislostí lyžování u nás i ve světě. Dále obsahuje možnosti financování sportu v České republice, teorii sponzoringu, teoriimarketingu a také sportovního marketingu. Ve své praktické části sleduje cíl zjistitsoučasnou marketingovou situaci Lyžařského sportovního klubu Lomnice nad Popelkou a způsob jeho hospodaření. Práce hodnotí hospodaření klubu, jeho silné a slabé stránkya také se věnuje návrhům v této oblasti. Bylo zjištěno, že klub v současné době hospodaří s mírným ziskem. Klub se věnujemnoha aktivitám, z nichž některé jsou spíše propagačního rázu a jiné jsou zaměřené nazisk.
Description
68 s., 6 s. příl. :obr., tab. +CD ROM
Subject(s)
sports management, skiing, sports financing, athletic clubs, sports clubs financing, sportovní management, lyžování, financování, sportovní kluby
Citation
ISSN
ISBN