Marketingová analýza hokejového družstva Bílé Tygřice Liberec.

Title Alternative:Marketing analysis of icehockey team Bílé Tygřice Liberec.
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The main aim of this bachelor thesis is to process the marketing analysis of ice-hockey team Bílé Tygřice Liberec, to find his ways of financial management and propagating and to suggest practical advice for improving the current situation. Work analysis income and expenditures of ice-hockey team and explore the possibility of raising additional funds especially through the promotion of the ice-hockey team. Work also contains information about ice-hockey, his history, development and final results. Output resulting from this bachelor thesis is the SWOT analysis and suggestions made on its base for improving the current situation of the ice-hockey team, specifically a detailed analysis of a possible propagation and its following realization.
Hlavním cílem bakalářské práce je provést marketingovou analýzu družstva Bílé Tygřice Liberec, zjistit jeho způsoby hospodaření a propagace a navrhnout mu praktická doporučení a návrhy pro zlepšení stávající situace. Práce analyzuje příjmy a výdaje družstva a zabývá se možnostmi získávání dalších peněžních prostředků zejména prostřednictvím propagace družstva. Práce též obsahuje informace o ženském hokeji, jeho historii, vývoji a výsledcích. Výstupem plynoucím z této bakalářské práce je SWOT analýza a z ní vycházející návrhy na zlepšení stávající situace družstva, konkr. důkladný rozbor možné propagace a její následná realizace.
Description
katedra: KTV; přílohy: CD ROM; rozsah: 55 s.
Subject(s)
marketing, marketing analysis, swot analysis, promotion, ice-hockey, marketing, marketingová analýza, swot analýza, propagace, hokej
Citation
ISSN
ISBN