Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití v oblasti hromadného nakupování

Title Alternative:New trends in marketing communications and their use in bulk shopping
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The thesis entitled New trends in marketing communications and their use in mass shopping deals with the marketing communications business with the public, which is the second part illustrates the specific companies engaged in bulk buying. The aim is to summarize available information about this issue and their recommendations for use in marketing the company HyperSleva Ltd. The first two sections deal with a summary of the theoretical background related to the topic of work and analyze the current state of marketing communications firm HyperSleva Ltd., acting on a mass shopping. It also describes a number of recommendations which, if their application was marketing communications firm to move forward.
Diplomová práce s názvem Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využítí v oblasti hromadného nakupování se zabývá problematikou marketingové komunikace podniku s veřejností, která je v druhé části práce ilustrována na konkrétní společnosti zabývající se hromadným nakupováním. Cílem práce je shrnout dostupné informace o této problematice a jejich využití při doporučení pro marketing firmy HyperSleva s.r.o. První dvě části práce se zabývají shrnutím teoretických východisek vztahujících se k tématu práce a analýze současného stavu marketingové komunikace firmy HyperSleva s.r.o, působící v oblasti hromadného nakupování. Praktická část popisuje několik doporučení, která by v případě jejich aplikace měla marketingovou komunikaci firmy posunout kupředu.
Description
katedra: KMG; rozsah: 77 s.
Subject(s)
marketing, marketing communication, new trends, bulk shopping, marketing, marketingová komunikace, nové trendy, hromadné nakupování
Citation
ISSN
ISBN