Marketingová komunikace společnosti 1. Znalecká, a. s. - znalecký ústav

Title Alternative:Marketing Communication of the Company 1. Znalecká, a. s. - the Expert Witness
Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The thesis is focused on marketing communication of 1. Znalecká a. s. company ? expert witness. The main objective is to determine the most effective marketing tools which will address and acquire new clients. One of the most important parts is composed of a simple marketing research. Its purpose is to define current situation of the expert witness market and to find the right way of the company?s communication. Subsequently, there is selected specific communication media which is appropriate for a marketing communication of expert institute. In conclusion, effective communication mix of expert witness is generated. It is based on the objective of communication for a certain time horizon when costs are minimized.
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti 1. Znalecká a. s. ? znalecký ústav. Hlavním cílem práce je zjištění nejefektivnějších marketingových přístupů, kterými společnost osloví a současně získá nové klienty. Jednou z důležitých součástí je provedení jednoduchého marketingového výzkumu, jímž je zjištěna aktuální situace společnosti na trhu a zároveň jsou hledány cesty, kterými se má společnost vydat. Následně jsou vybrána konkrétní komunikační média, která jsou pro marketingovou komunikaci znaleckého ústavu vhodná. V závěru dochází k tvorbě efektivního komunikačního mixu znalce a zhodnocení vzhledem k cíli komunikace, pro určitý časový horizont a při minimalizaci nákladů.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 94 s. (154 984 znaků)
Subject(s)
marketing, service, marketing communication of services, communication mix of services, expert witness, marketing, služba, marketingová komunikace služeb, komunikační mix ve službách, znalecký ústav
Citation
ISSN
ISBN