Nadměrné velikosti oblečení a jejich dostupnost na trhu
Title Alternative:Clothes oversizes and their availability on the market
Loading...
Date
2011-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou oděvů nadměrných velikostí. Teoretická část popisuje podněty k výrobě tohoto druhu zboží a jednotlivé procesy oděvní výroby. Praktická část je tvořena celkovým marketingovým průzkumem českého trhu s oděvy v nadměrných velikostech za účelem zjistit stávají situaci. Na základě výsledků marketingového výzkumu se v závěru práce nachází vhodný návrh řešení v podobě obecného typu společnosti specializující se právě na tento druh oděvů. Uvedeno je vhodné umístění společnosti, vhodné marketingové strategie, prezentace firmy, nabízený sortiment a ekonomické zhodnocení.
The bachelor thesis is focused to the oversized clothes problematics. The theoretical part describes the production suggestions of this clothes cathegory and the clothes manufacture single processes. The practical part comes from the general marketing investigation of the czech market with the oversized clothes to get the information about the current situation. Based on the marketing investigation result the suitable solution is suggested in the thesis conclusion as an general type of a company specialized to the oversized clothes. Mentioned is the suitable location of the company, also the marketing strategy, the company presentation, offered sortiment and the economical evaluation.
The bachelor thesis is focused to the oversized clothes problematics. The theoretical part describes the production suggestions of this clothes cathegory and the clothes manufacture single processes. The practical part comes from the general marketing investigation of the czech market with the oversized clothes to get the information about the current situation. Based on the marketing investigation result the suitable solution is suggested in the thesis conclusion as an general type of a company specialized to the oversized clothes. Mentioned is the suitable location of the company, also the marketing strategy, the company presentation, offered sortiment and the economical evaluation.
Description
katedra: KHT; rozsah: 61 s. (13 838 znaků)
Subject(s)
obezita, oděvy nadměrné velikosti, marketingový výzkum, nabídka, poptávka, zákazník, obesity, oversized clothes, marketing investigation, offer, demand, customer