Spokojenost zákazníků Mateřské školy Beruška
Title Alternative:Client satisfaction at the Beruška pre-school
Loading...
Date
2011-01-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The theme of this thesis is client satisfaction at the Beruška pre-school. The aim of this thesis is the analysis of customer satisfaction of the pre-school and determining the factors influencing customer satisfaction with the school using conducted marketing research. The theoretical section defines the customer, customer satisfaction and the measurement of that satisfaction, it describes the creation of questionnaires that measure customer satisfaction and also deals with the characteristics of the pre-school. The practical part includes a SWOT analysis, which was based on two months' work experience in the pre-school. The author focuses on collecting and processing data gathered through an author created questionnaire. Subsequently, recommendations are made and measures to improve or maintain existing customer satisfaction are suggested, based on the information obtained from questionnaires.
Téma diplomové práce je Spokojenost zákazníků Mateřské školy Beruška. Cílem této práce je analýza spokojenosti zákazníků mateřské školy a určení faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníků této školy pomocí provedeného marketingového výzkumu. Teoretická část definuje zákazníka, spokojenost zákazníka, měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a také se zabývá charakteristikou mateřské školy. V praktické části je na základě dvouměsíční pracovní zkušenosti autorky v MŠ provedena SWOT analýza. Dále se zde autorka zaměřuje na sběr a zpracování dat prostřednictvím dotazníku, který vytvořila. Následně jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení a opatření pro zvýšení nebo udržení stávající spokojenosti zákazníků.
Téma diplomové práce je Spokojenost zákazníků Mateřské školy Beruška. Cílem této práce je analýza spokojenosti zákazníků mateřské školy a určení faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníků této školy pomocí provedeného marketingového výzkumu. Teoretická část definuje zákazníka, spokojenost zákazníka, měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a také se zabývá charakteristikou mateřské školy. V praktické části je na základě dvouměsíční pracovní zkušenosti autorky v MŠ provedena SWOT analýza. Dále se zde autorka zaměřuje na sběr a zpracování dat prostřednictvím dotazníku, který vytvořila. Následně jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení a opatření pro zvýšení nebo udržení stávající spokojenosti zákazníků.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD; rozsah: 89 s. (87 371 znaků)
Subject(s)
questionnaire, methods of measuring satisfaction, customer satisfaction, customer, dotazník, metody měření spokojenosti, spokojenost zákazníka, zákazník