Ekonomická analýza nového trendu v cestovním ruchu Internetový obchod s adrenalinovými dárky

Title Alternative:Economic analysis of a new trend in tourism E-shop with adrenaline gifts
Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This thesis deals with new trend in tourism - E-shop with adrenaline gifts. Its objective is to evaluate marketing communication of Adrop Ltd. and make recommendations according to the analysis leading to improvement. The first part describes the trends and influences of tourism, after that e-shop and its marketing communication. The following chapters analyze the competition and the company's marketing communication. Finally the results are evaluated by the analysis.
Diplomová práce se zabývá novým trendem v cestovním ruchu, tedy internetovým obchodem s adrenalinovými dárky. Jejím cílem je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Adrop, s. r. o. a podle analýz vytvořit doporučení vedoucí ke zlepšení. V první části jsou popsány vlivy a trendy cestovního ruchu, dále internetový obchod a jeho marketingová komunikace. V následujících kapitolách je analyzována konkurence společnosti a její marketingové komunikace. Na závěr jsou zhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Description
katedra: KMG; přílohy: 1 CD ROM; rozsah: 99 s. (113 693 znaků)
Subject(s)
adrenalin adventures, analysis of competition, tourism, e-shop, marketing communication, marketing research, adrenalinové zážitky, analýza konkurence, cestovní ruch, internetový obchod, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Citation
ISSN
ISBN