Browsing by Author "Zlámalová, Petra"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza tržních podmínek za účelem otevření prodejní jednotky v Liberci(Technická Univerzita v Liberci, 2007-01-01) Zlámalová, Petra; Simová, JozefínaCílem této práce bylo na základě analýzy poptávky a konkurence zjistit, zda by byl vhodný krok pro značku Jozef Sloboda otevřít novou prodejní jednotku v Liberci. V úvodu práce byl popsán vznik a vývoj firmy až do současné podoby. Dále byla snaha pomocí dotazování zanalyzovat poptávku libereckého trhu s pánskými oděvy, případně zjistit jejich nedostatky. V další části byla analýza konkurence, kdy bylo cílem zjistit potenciální konkurenty značky Jozef Sloboda v Liberci a určit jejich silné a slabé stránky, na které by bylo potřeba se při otevření prodejní jednotky zaměřit. V závěru bylo provedeno vyhodnocení různých variant řešení otevření nové prodejní jednotky, které se značce Jozef Sloboda nabízejí.
- ItemAnalýza tržních podmínek za účelem otevření prodejní jednotky v Liberci(2007-01-01) Zlámalová, Petra
- ItemEkologické ubytování v České republice(2009-01-01) Zlámalová, Petra
- ItemEkologické ubytování v České republice(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Zlámalová, Petra; Ortová, MartinaThe aim of this work is to describe ecological accomodation in the Czech Republic and to describe conditions and process that lead to successfull ecolabeling acquirement. Very interesting is a part about ecological hotel term identification on the example of first ecological hotel Adalbert. Following part analyzes the acquire severity and acquire rate of ecolabeling of each of the 10 certified subjects by means of questionnary. The questionnary was made to determine financial and technical severity of acquiring the certification for accomodation facilities. The next part of work is to determine what factors lead the accomodation facilities obtained an ecolabeling, if the ecological hotel is advantage above the market and if certification lead to increased numbers of customers or to cost savings. Next analysis is focused on the knowledge and consumer awareness of ecolabeling, if the clients know that the ecolabeling exists and what do they mean of this term. At the end, the background and recommendation for ecolabel acquiring for one subject is made and it is on the basis of results of both analysis.