Browsing by Author "Weinlich, Petr"
Now showing 1 - 20 of 30
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza garančních závad a nákladů(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Dumek, Luboš; Weinlich, PetrBakalářská práce se zabývá popisem garančních závad a nákladů, vyzdvihuje význam kvality ve firmě Škoda Auto a.s. a zabývá se představením k tomu využívaných interních informačních systémů AGOS ORi a AQUA. Teoretická část představuje firmu Škoda Auto a.s. jako celek a vysvětluje základní pojmy v oblasti analýzy dat a informačních systémů. V praktické části jsou detailně popsány statistické informační systémy AGOS ORi a AQUA, četnost firemního využívání, distribuce zpráv a definování slabých míst. Na dvou konkrétních příkladech je popsáno jejich využití v praxi včetně nasazených opatření. Dále je zde zdůvodněn návrh na akvizici systému AGOS systémem AQUA k úspoře nákladů firmy a návrh na rozšíření systému AQUA tak, aby byl lépe využit čas konkrétního pracovníka útvaru.
- ItemBudování, zavádění, propagace a prodej bižuterie a skla na mezinárodní úrovni(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Kordík, Michal; Weinlich, PetrPráce se zabývá propojením špičkového výrobního know-how a zavádění výroby mimo Evropskou unii. Pojednává o silných a slabých stránkách tohoto projektu. Čtenář se dozví podstatné informace o mezinárodním obchodu, marketingu i samotné výrobě na indické půdě. Tato práce rovněž obsahuje část praktickou, kde čtenář pozná detailní proces zavádění, budou popsány jednotlivé a konkrétní kroky projektu. Čtenář se zde seznámí s vývojem projektu až do současnosti, stejně jako dojde k představení obou stran podílejících se na projektu. V závěru čtenář pak najde návrh řešení pro budoucnost.
- ItemComputer Estimation of Customer Similarity With Facebook Lookalikes: Advantages and Disadvantages of Hyper-Targeting(IEEE-INST ELECTRICAL ELECTRONICS ENGINEERS INC, 445 HOES LANE, PISCATAWAY, NJ 08855-4141 USA, 2020-01-06) Semerádová, Tereza; Weinlich, PetrThe advertising systems and the algorithms they use are constantly evolving and expanding the possibilities for reaching potential customers. Hyper-targeting (also called microtargeting) is the use of detailed customer data and marketing automation to deliver highly targeted and personalized messages across a large number of channels. These campaigns are designed to appeal to specific people or small groups of customers. By using the ability to process large amounts of data through innovations, such as predictive analytics, marketers can gain a deeper understanding of their audiences, focusing on specific accounts and not on the entire segments. This reportedly allows B2B brands to target customers directly and provide unique personal and highly relevant experiences. However, the scientific evidence to support this claim is missing. Some previous studies even suggest a negative impact of highly personalized advertising content on user reactiveness and purchase behavior. In this article, we test the effects of different levels of personalized advertisements using the advanced campaign targeting tool called Facebook Lookalike Audiences. Facebook Lookalike Audiences works on the basis of the estimation of customer similarity based on the characteristics of a custom audience, as defined by the advertiser. We examine the performance of various targeting settings using data from 840 Facebook ads with different personalization levels. These advertisements are compared in terms of reach, number of reactions, frequency of impressions, number of clicks, average time spent on a website, number of viewed pages, number of conversions, and profitability. We believe that the findings presented in this article help clarify the factors that influence user reactiveness toward personalized online advertising using evidence from actual Facebook ad sets.
- ItemComputer Estimation of Customer Similarity with Facebook Lookalikes: Advantages and Disadvantages of Hyper-Targeting(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019-01-01) Semerádová, Tereza; Weinlich, PetrThe advertising systems and the algorithms they use are constantly evolving and expanding the possibilities for reaching potential customers. Hyper-targeting (also called microtargeting) is the use of detailed customer data and marketing automation to deliver highly targeted and personalized messages across a large number of channels. These campaigns are designed to appeal to specific people or small groups of customers. By using the ability to process large amounts of data through innovations, such as predictive analytics, marketers can gain a deeper understanding of their audiences, focusing on specific accounts and not on the entire segments. This reportedly allows B2B brands to target customers directly and provide unique personal and highly relevant experiences. However, the scientific evidence to support this claim is missing. Some previous studies even suggest a negative impact of highly personalized advertising content on user reactiveness and purchase behavior. In this article, we test the effects of different levels of personalized advertisements using the advanced campaign targeting tool called Facebook Lookalike Audiences. Facebook Lookalike Audiences works on the basis of the estimation of customer similarity based on the characteristics of a custom audience, as defined by the advertiser. We examine the performance of various targeting settings using data from 840 Facebook ads with different personalization levels. These advertisements are compared in terms of reach, number of reactions, frequency of impressions, number of clicks, average time spent on a website, number of viewed pages, number of conversions, and profitability. We believe that the findings presented in this article help clarify the factors that influence user reactiveness toward personalized online advertising using evidence from actual Facebook ad sets.
- ItemHodnocení tekutosti a zabíhavosti elastomerů(2002-01-01) Weinlich, Petr
- ItemInformatická podpora, uvedení na trh a propagace měřiče alfa beta gamma záření MX10(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Tomešek, Luboš; Weinlich, PetrBakalářská práce popisuje návrh postupů a procesů pro jednotlivé druhy vývoje částicové kamery MX-10 od společnosti JABLOTRON ALARMS. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti produktu, zlepšení softwarové funkčnosti uživatelského modulu SimplePreview a také návrh tvorby webové prezentace zaměřené přímo na daný produkt. V první části práce je popsána historie vzniku samotného produktu a jeho specifikace. V další části je věnován prostor procesu uvedení na trh, kdy na základě teoretických poznatků dochází k praktickým návrhům řešení jednotlivých problematik. Ve třetím oddílu práce lze nalézt popis funkcionality ovládacího programu Pixelman včetně vysvětlení možností rozšíření pomocí pluginu SimplePreview. Poslední dvě kapitoly jsou věnovány marketingovým doporučením a také možnosti dotací do škol, které by tak částicovou kameru MX-10 mohly levně zakoupit pro své potřeby.
- ItemInteraktivní způsob vzdělávání v oblasti informačních systémů ve Škoda Auto, a. s.(Technická Univerzita v Liberci, 2016-01-01) Watzke, Jan; Weinlich, PetrBakalářská práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. Klade důraz na přechod ze školení v učebnách na interaktivní způsob vzdělávání. Z hlediska obsahového členění z počátku zmiňuje teorii o školení zaměstnanců, historii termínu e-learning a souvisejících pojmů. V návaznosti na teorii pojednává o popisu současného stavu vzdělávání zaměstnanců ve společnosti a uvádí důvody přechodu na interaktivní způsob. Výhody interaktivního způsobu vzdělávání byly impulsem k vytvoření e-learningového kurzu pro koncernový informační systém ve společnosti. Uvádí kritéria výběru specializovaného softwaru, na jejichž základě porovnává pět vybraných řešení pro tvorbu kurzu. V poslední fázi se věnuje procesu tvorby e-learningového kurzu a práci v programu Adobe Captivate 9.
- ItemJak na digitální marketingovou strategii firmy(2021-02-24) Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr; Švermová, Pavla; Lamr, Marián; Suková, Lenka; Míková, Ladislava; Dostál, MichalSprávně nastavená digitální strategie vychází nejen z potřeb potenciálních zákazníků, ale rovnou měrou i z potřeb firmy, která ji realizuje a jejích dostupných zdrojů. Nikde není psáno, že pro online komunikaci se zákazníkem a propagaci firmy musíte využít všechny dostupné nástroje, sám zvládnout správu inzertních systémů či se stát odborníkem na online marketing. Zpravidla stačí i malé kroky a malá zlepšení, aby se o vás vaši zákazníci v online světě dozvěděli a mohli vás zastihnout i v době, kdy vaši provozovnu nemůžou navštívit osobně. Nezapomínejte, že všechno nemusíte zvládnout sami. Stačí vědět, čeho chcete dosáhnout, co potřebujete, koho potřebujete a případné chybějící dovednosti můžete poptat například u šikovného vývojáře webových stránek, studenta se zájmem o marketing a sociální sítě, či u marketingové agentury. Díky rostoucímu zájmu o tyto znalosti, roste i jejich nabídka a určitě vás potěší, že klesá zároveň i jejich cena. Pořízení e-shopu, pěkných webových stránek či placené reklamy na internetu již není záležitost v řádech desítek tisíců určená pro velké firmy, ale běžný komunikační nástroj dostupný i pro začínající firmy.
- ItemModerní trendy pro zachycení 3D reality(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Bečvář, Luděk; Weinlich, PetrPráce pojednává o moderních trendech zachycení 3D reality a jejich potenciálu pro použití v reklamní kampani. Klade si za cíl popsat nejběžněji používané metody pro zachycení, uchování a reprocukci stereoskopické 3D reality. Dále popisuje současnou situaci v České republice v oblastech, jenž bezprostředně souvisí s potenciální 3D reklamou.
- ItemMožnosti uplatnění mobilních technologií v bankovnictví(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Rozmajzl, Petr; Weinlich, PetrTato diplomová práce se zaměřuje na využití moderních mobilních zařízení v bankovnictví. Dopodrobna jsou rozepsány technologie mobilních zařízení a technologie bankovnictví. Hlavním cílem bylo prozkoumat současnou situaci na českém trhu. To jak uživatelé ovládají své účty a jaké mají přání. Autor diplomové práce přichází s řešením zvaným Smart banking neboli banka v kapse. Tato služba si bere výhody všech rozepsaných technologií a stmeluje je do nativní aplikace chytrého bankovnictví. Praktická část diplomové práce se zabývá samotným návrhem aplikace. Je popsáno využití jednotlivých funkcí, byly navrženy layouty grafické rozhraní a vylepšeno zabezpečení aplikace. Ke konci práce bylo ve spolupráci se softwarovou firmou ABRA s.r.o zhotoveno pracovní, časové a ekonomické zhodnocení vývoje bankovní aplikace.
- ItemMožnosti využití videozáznamů z kamerového systému v prostředí IS strojírenské firmy(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Zástěra, Ladislav; Weinlich, PetrThe diploma thesis deals with the possibilities of using videorecordings from the company CCTV system as a means of improving labor productivity. The company needs to use resources (capital, labor) effectively and present new technologies can help the company to achieve this efficiency. At first the current status is described and then the improving with using of CCTV system installed in the company is proposed. The camera system was demanded at several vendors, the contract for the implementation of this system in the factory building of the company acquires provider of CCTV systems with the best offer.
- ItemOptimalizace volby programového vybavení pro podporu řízení lidských zdrojů v podniku(Technická Univerzita v Liberci, 2015-01-01) Tichá, Petra; Weinlich, PetrDiplomová práce se věnuje personálním informačním systémům na trhu a ve vybraných podnicích. Prostor je dán podnikovým zdrojům, především lidským a informačním zdrojům. Úvodní kapitoly se zaměřují na vymezení tématu řízení lidských zdrojů a základních pojmů týkajících se informačních systémů obecně, jejich rozdělení, struktura a funkcionalita. V další části se práce zabývá nabídkou personálních informačních systémů na českém a světovém trhu. Každý produkt je představen jednotlivě a následně jsou všechna řešení porovnána dohromady. Poslední kapitola rozebírá volbu personálních informačních systémů a docházkových systémů v podnicích vybraných s ohledem na velikost jejich organizace. Tato část práce vznikla díky spolupráci s vybranými podniky. V závěru jsou zdůrazněny nejdůležitější výstupu z analýzy volby optimálního programového vybavení pro podporu řízení lidských zdrojů.
- ItemPilotní projekt elektronické kontrolní karty vozu v hale M13 v Mladé Boleslavi(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Šimon, Jaroslav; Weinlich, PetrThis bachelor thesis deals with recording and processing defects created during the production of cars in the company ŠKODA AUTO a.s. In this thesis there are firstly explained basic terms related to the topic of the thesis. Thereafter there is a characteristic of the information system SQS used to record defects in ŠKODA AUTO a.s. Further in this thesis is described the present method of evidence of the defects in the form of printed cards and the newly prepared project of electronic control card of vehicle. The goal of the project is shortening the reaction time related to content editing and overall innovation of the original method of recording entries of the produced cars. In the conclusion of this bachelor thesis there are analysed both the present method of recording the defects and the newly introduced method of recording by mobile technologies, followed by evaluation of both methods.
- ItemReadiness of small and medium enterprises for marketing automation(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2020-01-01) Semerádová, Tereza; Weinlich, PetrVzhledem k rychlosti technologického pokroku v online marketingu a reklamě, marketingová automatizace se dostává stále více do popředí jak v aplikační, tak akademické oblasti. Nicméně i přes rostoucí popularitu tohoto nového marketingové přístupu, malé a střední podniky (MSP) narážejí na řadu významných překážek při jeho začleňování do svých podnikatelských procesů. V důsledku vysokých nároků na sběr zákaznických dat a nedostatku znalostí nezbytných k obsluhování systémů a řešení marketingové automatice, mnoho podniků není schopno plně využít potenciál, který marketingové technologie nabízejí. Tento článek popisuje mechanismy fungování automatizačních systémů v marketingu, shrnuje současný výzkum v této oblasti a analyzuje připravenost českých MSP implementovat nástroje digitálního marketingu a překážky, které jim v tom brání.
- ItemŘešení komunikačních a informačních systémů středních firem pomocí produktů IBM(Technická Univerzita v Liberci, 2009-01-01) Jirman, Martin; Weinlich, PetrThis work describes program Lotus Notes from IBM company. At first is specified definition of Lotus Notes. Then there is history and standart attributes of the program. Then follows division to individual applications. Analysis of Lotus Domino Desinger and short example of programing in Lotus Notes is made. Short description of security of Lotus Notes and other programs from Lotus Software is made. In next part is development of new applications which are specialized for commercial activities and controlled documentation. After this is presentation how to make aplication `Smlouvy{\crq}. At the conclusion advantages and disadvantages of this program.
- ItemResponzivní přístup při tvorbě webových stránek(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Ozogán, Michal; Weinlich, PetrCílem bakalářské práce ''Responzivní přístup při tvorbě webových stránek'' je analyzovat, zda se tímto způsobem vyplatí weby vytvářet, a pokud ano tak proč. První část se zabývá historií zařízení, pomocí kterých uživatelé přistupují k webu a ukazuje cestu, jakou by mohla dále směřovat. Druhá část podrobně popíše rozdíly mezi responzivním a mobilním webem. Práce ve třetí kapitole ukáže technická řešení a technologie, které front-end developerům usnadňují práci. Poslední kapitola aplikuje pravidla responzivnosti na konkrétní webovou stránku, která může sloužit jako šablona pro další vývoj.
- ItemRozměrové změny matric PP s nanopalivem(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Weinlich, Petr
- ItemRozměrové změny matric PP s nanoplnivem(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Weinlich, Petr; Lenfeld, Petr
- ItemRozšíření informačního systému ve firmě A.B.S. MB, s. r. o.(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Bureš, Marek; Weinlich, PetrCílem práce je zmapování existujících možností informačních systémů pro elektronické podnikání, jejich porovnání z hlediska funkčního i ekonomického a následná realizace rozšíření stávajícího IS pro firmu A. B. S. MB, s.r.o. Teoretická část práce mapuje informační potřeby a specifika v malých a středních podnicích, zabývá se elektronickým podnikáním. Popisuje techniky a možnosti pro správnou tvorbu a používání informačního systému. V praktické části je popisována realizace požadovaného IS pro potřeby malé podnikatelské jednotky v oboru prodeje přívěsných vozíků. Výsledná webová aplikace je optimalizována v rámci vyhledávání na internetu.
- ItemSběr a zpracování dat pro digitalizaci závodů(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Štajner, Radek; Weinlich, PetrThis thesis deals with the collection and processing of data for digitization of the plants. The theoretical part focuses on possible ways of digitizing maps. It deals with various technologies for processing and data collection in space. The practical part is based on the author's experience gained at Škoda Auto. This section analyzes the current situation of digitization of Škoda Auto plants within the framework of the ŠkoMAP project. The ŠkoMAP project is an information system standing over a map of the plant. This thesis explains the process of collecting and processing data for this project. It finds its strengths and weaknesses. In areas where the author sees opportunities for improvement, suggests possible solutions. The aim of this thesis is to shed light on the issue of data collection and processing in the context of practical examples of digitization of Škoda Auto plants. The proposed solutions seeks to facilitate, simplify and accelerate the process of digitizing plants.