Browsing by Author "Vetešníková, Vanda"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemCenový benchmarking ve společnosti Škoda Auto, a. s.(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Vetešníková, Vanda; Strnad, PavelAutomobilový trh je charakteristický silným konkurenčním prostředím. Každý výrobce automobilů je v současnosti vystaven řadě nepříznivých vlivů, se kterými se musí potýkat. K těmto vlivům patří nadbytek výroby, růst podílu asijských značek na trhu, rostoucí náklady a ceny ropy, měnící se požadavky zákazníků a řada dalších. Přestože díky silné konkurenci a široké nabídce rostou požadavky zákazníků v mnoha směrech, jedním z nejdůležitějších faktorů při rozhodování o koupi vozu stále zůstává cena. Proto je cenová politika a vhodná cenová strategie bezpochyby nadmíru důležitá. Podniky jsou nuceny neustále sledovat svou pozici vůči konkurenci a reagovat na měnící se podmínky na trhu. K tomu využívají užitečného nástroje, jakým je benchmarking. Diplomová práce se zabývá cenovým benchmarkingem ve společnosti Škoda Auto. Skládá se z 5 částí, které dohromady tvoří komplexní náhled na danou problematiku. Teoretická část práce je zaměřena na výklad teoretických poznatků týkajících se ceny, jež je nezbytnou součástí marketingového mixu. Praktická část se věnuje procesu stanovení ceny ve společnosti Škoda Auto a především pak praktickému využití cenového benchmarkingu. Cílem práce je popis celého procesu stanovení ceny ve společnosti Škoda Auto s využitím cenového benchmarkingu a současně zhodnocení výsledků cenového benchmarkingu ve vztahu k českému trhu a vybraným evropským trhům.
- ItemCenový benchmarking ve společnosti Škoda Auto, a.s.(2008-01-01) Vetešníková, Vanda
- ItemVeletrhy a výstavy v automobilovém průmyslu(2006-01-01) Vetešníková, Vanda
- ItemVeletrhy a výstavy v automobilovém průmyslu(Technická Univerzita v Liberci, 2006-01-01) Vetešníková, Vanda; Honzáková, IvetaDue to ever quickening development of information technologies together with the entire society development, possibilities of effective communication with customers within the marketing strategy of the company increases. The objective of bachelor work is to demonstrate the fact that trade fairs and exhibitions are able to maintain their position in a modern communication mix. The subject of this bachelor work is Trade fairs and exhibitions related to the automotive industry. This branch that is distinguished by strong competitive environment is a useful example how to consider the importance of exhibition activities. Theoretic part of work is focused on the interpretation of theoretic knowledges related to the trade fairs and exhibitions. Practical part will be first indented on general description of trade fair preparation and participation. Then the practical part will be focused on the Škoda Auto Company and its fair´s preparation and participation. The positions of trade fairs and exhibitions in communication mix of the Škoda Auto Company, one of the most important company in the Czech republic, proves the fact that trade fairs and exhibitions still belong to the most effective communication mediums.