Browsing by Author "Věchtová, Lenka"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
- ItemMarketingový mix - distribuce(Technická Univerzita v Liberci, 2010) Věchtová, Lenka; Hojsáková, Denisa
- ItemMarketingový mix-distribuceVěchtová, Lenka
- ItemVliv účetnictví a daně z příjmů na hospodaření podnikatelského subjektu v porovnání s příspěvkovou organizací(Technická Univerzita v Liberci, 2013) Věchtová, Lenka; Malíková, OlgaTato diplomová práce se zaměřuje na vliv účetnictví a daně z příjmů na hospodaření podnikatelského subjektu v porovnání s příspěvkovou organizací. Zkoumané subjekty jsou společnost KOBIT, spol. s r. o. za podnikatelský subjekt a Střední škola v Lomnici nad Popelkou za příspěvkovou organizaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou teoreticky popsány a vysvětleny důležité pojmy vztahující se k danému tématu diplomové práce. V druhé části této práce jsou nejdříve obě organizace charakterizovány. Dále jsou zkoumány a porovnávány vybrané účetní metody, aktiva, pasiva, náklady, výnosy a výsledek hospodaření. Výsledkem je porovnání účetních výkazů (rozvahy a výkazu zisku a ztráty) dle legislativní úpravy jednotlivých organizací. Přínosem práce je analýza hospodaření pomocí rozdílových a tokových ukazatelů a pomocí poměrových ukazatelů. Podklady pro zpracování jsou čerpány z poskytnutých výročních zpráv.
- ItemZpůsoby realizace průřezového tématu Ikt na SOŠVěchtová, Lenka
- ItemZpůsoby realizace průřezového tématu Ikt na SOŠ(Technická Univerzita v Liberci, 2011) Věchtová, Lenka; Slažanský, TiborThe bachelor thesis deals with methods of implementation of gross-section theme of ICT in secondary schools. It gives an overview of implementing the new curricula for the education of pupils. Currently is theme topical in the context of changing curriculum policy in our country and with the implementation of general education programs in secondary education. The theoretical part concludes an overview of how to effect gross-section theme issues in schools. Aim is to analyze the ways in which the general education programs. It turns out that many teachers do not vote for ICT as a method of work in the classroom. The work is complemented by the results of a survey of high school in Lomnice nad Popelkou verify in general education programs in practice, the options include the possibilities of ICT in the school education program and practical projects.