Browsing by Author "Uličný, Pavel"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemNový střed obce Špania Dolina na Slovensku(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Uličný, Pavel; Suchánek, RadekObec špania Dolina leží na středním Slovensku u bánské bystrice. Její historie je spjata s těžbou mědi. Dnes z těžby zbyly výrazné výsypky kolem obce, několik objektů s těžbou spojených a turistický ruch s cílem post-těžební krajiny a návštěvý Starých Hor. Předmětem bakalářské práce je navrhnout nové objekty do centra obce a tím podpořit život místní komunity a citlivě zvýšit turistickou atraktivitu Španii Doliny. Nové objekty jsou turistická ubytovna, školka kombinovaná s družinou pro předškolní děti a hasičská zbrojnice. Pomocí nich je řešeno urbanistické vymezení návsi.
- ItemTerasa AkropoleUličný, Pavel; Fránek Zdeněk, prof. Ing. arch.; Konzultant : 65048 Ledvina Miloslav, Ing. Ph.D.; Konzultant2 : 66455;66456 Němeček Tomáš, Ing. MBA;Sova MartinArchitektonický návrh místa setkávání a centra kulturních událostí soudobých Athén. Návrh založený na požadovaném auditoriu, restauraci a výstavním prostoru se snaží o vytvoření veřejné střešní piazzetty Piazzetta je koncipována jako veřejné prostor přilehlý k hlavní athénské promenádě. Zároveň je piazzeta střechou a hlavním vstupním prostorem do kulturní instituce pod ní. Všichni návštěvníci tak vstupují do budovy skrz městský život na střešní piazzettě.Cílem tohoto uspořádání je představa vzniku fascinující řady neobvyklých situací, které obohatí současný athénský život místním i turistům.
- ItemZapojení veřejnosti do plánování obce jako téma středoškolské výukyUličný, PavelV první části práce popisuji současný stav vzdělávání k architektuře na základě několika výzkumů a na něj reagující iniciativy. Srovnání požadavků iniciativ s výsledky výzkumů rozvíjím několika příklady konceptů vytváření zájmu o prostředí.Teorii doplňuje výčet příkladů úspěšných iniciativ ve vzdělávání a drobných projektů které zviditelňují veřejný prostor.Popsaný kontext kvalitativně zkoumám pomocí hloubkových rozhovorů. Analýzou na motivy zakotvené teorie určuji několik kódů, které pak dále rozvíjím a nastiňuji,jak by se mohli spojit do diagramu popisujícího úrovní přemýšlení o prostředí.