Browsing by Author "Suhajová, Tereza"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemHospodaření podnikatelských subjektů v době koronavirové krize(2021-11-1) Suhajová, Tereza; Černíková Martina, Ing. Ph.D. : 54834Cílem diplomové práce je pomocí zvolených nástrojů zhodnotit finanční výkonnost podnikatelských subjektů před a během koronavirové krize. Na základě finančního zdraví je vyhodnocen dopad pandemie na hospodaření podnikatelských subjektů, který diskutuje o příležitosti a hrozbě vyplývající z pandemie koronaviru. Teoretická část diplomové práce věnuje v úvodu pozornost teoretickým aspektům krize a úloze státu v krizovém období. Další teoretická pasáž klade důraz na finanční řízení v době krize, finanční výkonnost a metody měření finanční výkonnosti. Teoretickou část poté uzavírá průběh systémové krize COVID-19 spolu s jejími dopady, na které navazují vládní programy na pomoc podnikatelskému sektoru. Praktická část se zabývá hospodařením vybraných podnikatelských subjektů, které je zkoumáno vybranými nástroji finanční analýzy. V závěru praktického úseku jsou zkompletovány získané poznatky a diskutován dopad pandemie do hospodaření podnikatelských subjektů.
- ItemMarketing v pojišťovnictví(2018-10-1) Suhajová, Tereza; Tatek Benetti Karina, Ing. Ph.D. : 58115Předložená práce je sloučením významných oblastí pro finanční trh, jimiž je marketing a pojišťovnictví. Čtenář bude seznámem se základními principy a funkcemi pojišťovnictví, přičemž bude později přikročeno ke stručnému popisu marketingu a jeho následné implementace do zmíněného oboru. Následovat bude popis marketingového mixu a charakteristika politiky produktové, cenové, distribuční, komunikační, servisní a politiky v oblasti pojistného plnění. Pro praktickou část práce byla zvolena, v rámci českého pojistného trhu, Allianz pojišťovna, a. s. Tato pojišťovna byla vybrána z důvodu pozitivního přístupu k novým technologiím a inovacím, které jsou v dnešním digitalizujícím se světě nejlepším odrazovým můstkem. Také jedním z kritérií výběru bylo stabilní postavení pojišťovny na českém trhu a její dalekosáhlý přístup ke konkurenci. Účelem tohoto praktického úseku bude představit marketingový mix pojišťovny Allianz a její přístup k marketingovým nástrojům. Cílem této práce tedy bude zhodnotit jednotlivé marketingové aktivity, které Allianz pojišťovna realizuje a doporučit změny v těchto aktivitách. Výstupem tak bude vyhodnocení marketingového mixu s návrhem na zlepšení.