Browsing by Author "Sedláková, Kristýna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemVyužití didaktických her ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ(2018-12-1) Sedláková, Kristýna; Šaffková Zuzana, PaedDr. CSc., M.A. : 55043Diplomová práce se zabývá výukou slovní zásoby v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Cílem diplomové práce je prokázat, že využití didaktických her ve výuce anglického jazyka je vhodným prostředkem pro efektivní osvojování a procvičování slovní zásoby a taktéž je vhodným motivačním prostředkem podporujícím pozitivní vztah k anglickému jazyku a aktivitu u žáků již v mladším školním věku. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vedoucí k efektivnímu osvojování slovní zásoby u žáků na prvním stupni základní školy a jsou zde uvedeny poznatky týkající se využití didaktických her v rámci vyučovacích hodin. V praktické části jsou prezentovány vzorové přípravy vycházející z prostudovaných metodických a teoretických poznatků. Vzorové přípravy byly odučeny ve čtvrtém ročníku základní školy. Praktická část dále obsahuje ověření navrhovaných poznatků, reflexe z jednotlivých odučených vyučovacích hodin a vyhodnocení stanovených výzkumných otázek.
- ItemZařazení dětí s poruchou autistického spektra do společnosti prostřednictvím her(2020-3-17) Sedláková, Kristýna; Čavojská Gabriela, Mgr. : 65455Závěrečná práce se zaměřuje na rozšíření nabídky aktivního trávení volného času intaktních dětí a dětí s poruchou autistického spektra. Teoretická část práce objasňuje význam porucha autistického spektra a popisuje vývoj jedince v autistické triádě. Zároveň se zaměřuje na význam her u dětí. V naplánovaném projektu jsou popsány konkrétní příklady tvořivých a herních činností realizovaných v rámci volnočasového kroužku. Tyto hry jsou vhodné pro rozvoj základních pohybových dovedností intaktních dětí a dětí s postižením, pomáhají k socializaci, kooperaci a rozvoji hrubé i jemné motoriky. Projekt rozšiřuje nabídku volnočasových aktivit, poskytuje pedagogům prostor pro rozvoj sociálních dovedností dětí a možnost rozvoje sociálních vztahů. V závěru je zhodnocena realizace projektu, která byla zásadně ovlivněna pandemií Covid-19.