Browsing by Author "Průcha, Petr"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemProdejní strategie Internetu věcíPrůcha, Petr; Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D. : 54781; Laboutková Šárka, doc. Ing. Ph.D. Skolitel : 57210; Fárek Jiří, prof. Ing. CSc. Konzultant : 54889; Procházka David, Ing. Konzultant2 : 66614Záměrem této bakalářské práce s názvem Prodejní strategie Internetu věcí je představit čtenářům problematiku Internetu věcí a obchodu. Jak je naznačeno na začátku, bakalářská práce je rozdělena do dvou části. Jedna část je zaměřená na představení Internetu věcí a druhá část pojednává o problematice obchodu a prodeje. V první části, kde je představován Internet věcí, je rozebírána problematika jednotlivých sítí jejich výhod a nevýhod. Píši o tom, k čemu se daná síť hodí a jaké má využití v praxi. Nakonec je představeno zařízení, které je možné využívat na daných sítích. Část, kde se zabývám obchodem a prodejem, ukazuji různé techniky a praktické rady, které jsou funkční a nefunkční. Navíc ukazuji i chyby, které jsme udělali při prodeji Internetu věcí a díky tomu se jim můžete vyvarovat.
- ItemVyužití emocí při tvorbě uživatelského rozhraní softwarové aplikacePrůcha, Petr; Burešová Jitka, Ing. Ph.D. : 63763Diplomová práce se zabývá využitím emocí při tvorbě uživatelského rozhraní softwarové aplikace. Hlavním cílem práce je pomocí vědeckých postupů zlepšit uživatelské rozhraní aplikace tak, aby bylo pro uživatele intuitivní a přívětivé. První dílčí cíl se zabývá tím, jestli je vhodné využít emoce pro vylepšení návrhu uživatelského rozhraní, potažmo uživatelské zkušenosti. Druhým dílčím cílem bylo zjistit, zda existují závislosti mezi vzhledem aplikace, přehledností aplikace a emocemi uživatelů. Třetím dílčím cílem bylo otestovat, jestli je možné vylepšit pomocí vědeckých postupů reálnou softwarovou aplikaci. Touto aplikací byla aplikace na procesní analýzu Pointee. V práci jsou provedeny dva výzkumy. Výzkum I. testuje první a druhý dílčí cíl, kde bylo provedeno ověření předpokladů na návrzích datových aplikací. Výzkum II. testuje využití poznatků z výzkumu I. v praxi. Diplomová práce může přispět k vytvoření více inovativních a konkurenceschopných produktů.