Browsing by Author "Morávek, Jan"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
- ItemModul digitálního kalibrátoru(Technická Univerzita v Liberci, 2013-12-27) Morávek, Jan; Martinec, TomášTato práce se zabývá návrhem a realizací modulu pro stávající výukový přípravek, který by umožňoval kalibrování a testování vstupů analogových převodníků. Cílem bylo vytvořit přípravek včetně obslužného softwaru, který by se svou funkčností blížil stávajícím přístrojům na trhu, s rozumnou přesností za přijatelnější cenu. V rámci práce mělo být vyrobeno zařízení, které by umožňovalo nastavovat výstupní termočlánková napětí buď potenciometrem a nebo přímo z připojeného počítače. Dále by mělo umožňovat nastavovat výstupní proud v rozsahu typicky používaných 0 až 20 mA.
- ItemModul digitálního kalibrátoruMorávek, Jan
- ItemProjekt putovního cykloturistického kurzu pro vysokoškolské studentyMorávek, JanBakalářská práce se zabývá problematikou cykloturistiky. Cílem práce je vytvoření projektu putovního cykloturistického kurzu včetně časového harmonogramu a finančního rozpočtu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje základním pojmům cykloturistiky, druhům cykloturistiky a typům cykloturistických tras. Dále je teoretická část zaměřena na cykloturistickou výstroj, výzbroj a zásady bezpečné jízdy na kole. Praktická část se zabývá tvorbou projektu putovního cykloturistického kurzu, stanovením trasy, časového harmonogramu a finančního rozpočtu kurzu. Součástí praktické části je i anketa zabývající se povědomím studentů o současných kurzech, které pořádá KTV TUL a jejich zájmem o ně. Anketa je také podkladem pro vytvoření projektu putovního cykloturistického kurzu.
- ItemRozvoj obratnosti pro děti školního věkuMorávek, Jan; Vrchovecká Pavlína, PhDr. Ph.D. : 55256Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje obratnostních schopností dětí školního věku. Cílem práce bylo vytvořit program pro rozvoj obratnostních schopností žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část pojednává o obratnostních schopnostech, o jejich diagnostice a testování. Dále rozebírá pohybové hry a jejich vliv na rozvoj jedince v tělesné výchově. Praktická část se zabývá vytvořením baterie her na rozvoj obratnosti, ověřením velikosti prožitku z pohybové aktivity a následným sestavením programu z pozitivně vnímaných her. Je určena převážně pro učitele tělesné výchovy na základních školách, kteří mohou využít jednotlivé hry nebo vytvořené programy ve své praxi.