Browsing by Author "Malečková, Kateřina"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikace s člověkem s disociální poruchou osobnosti(2016-11-22) Malečková, Kateřina; Exnerová Stanislava, PhDr. : 54991; Kolář Milan, doc. Ing. CSc. Skolitel : 54736; Paleček Karel, Ing. Ph.D. Konzultant : 61120; Touš Jan, RNDr. Ph.D. Konzultant2 : 66359Tato bakalářská práce pojednává o komunikaci s lidmi postiženými disociální poruchou. Nejprve se práce zaměřuje na jednotlivé typy poruch a jejich odbornou klasifikaci. Teprve poté podrobně rozebírá DPO, například způsob, jakým se člověk postižený touto poruchou chová. Stěžejní částí práce je rozbor komunikace s osobou s DPO, a to průběh rozhovoru, důsledky, jež z něj plynou a návod, jak se chovat, pokud nás tato osoba ohrožuje.
- ItemPostpenitenciární péče poskytovaná charitní organizacíMalečková, KateřinaBakalářská práce se zabývá postpenitenciární péčí v České republice. Cílem této práce je zjistit, v jaké oblasti běžného života potřebují osoby po propuštění z výkonu trestu odnětí svobody nejčastěji pomoci a na základě těchto poznatků navrhnout sociální službu Farní charity Česká Lípa, která by se zabývala touto cílovou skupinou.V teoretické části se zabývám vymezením pojmů penitenciární a postpenitenciární péče a subjekty, které tuto péči poskytují. Zaměřuji se zde na popis činnosti sociálních kurátorů, Probační a mediační služby a další subjekty poskytující postpenitenciární péči a prací s klientem propuštěným z výkonu trestu odnětí svobody. Ve výzkumné části zjišťuji od pracovníků Probační a mediační služby, sociálních kurátorů, pracovníků věznice Stráž pod Ralskem a pracovnic charitního zařízení, kde vidí největší potřebu pomoci klientům po výkonu trestu odnětí svobody, zda jsou tyto potřeby dostatečně uspokojovány atd. Výstupem bude navržení sociální služby Farní charity Česká Lípa, pro cílovou skupinu osob po propuštění z výkonu trestu odnětí svobody.
- ItemZačínající učitelé(2020-4-20) Malečková, Kateřina; Exnerová Stanislava, PhDr. : 54991Tato diplomová práce pojednává o začínajících učitelích a problémech spojených s jejich prvním nástupem do učitelského zaměstnání. Práce se nejprve zaměřuje na definici učitelské profese, osobnost učitele a její složky a následně podrobně rozebírá jednotlivé problémy, které začínající učitele v jejich profesi čekají.Stěžejní částí práce je navrhnutí podpůrných řešení, eliminace nebo způsobu, jak těmto problémům předcházet.