Browsing by Author "Honzáková, Iveta"
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalýza exportu na vybraných trzích(Technická Univerzita v Liberci, 2008-01-01) Šuchmanová, Zuzana; Honzáková, IvetaObsahem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s vývojem tržeb bižuterní firmy AG Plus, s. r. o. během let 2000-2006/7, objasnit příčinu výkyvů v tomto vývoji, vysvětlit, jak se společnost s nepříznivými vlivy potýká a doporučit firmě své vlastní řešení. Jedná se jak o teoretické vysvětlení vlivů, které mají dopad na obrat firmy, tak i o praktický rozbor vývoje celkových tržeb a obratu na americkém trhu. V praktické části jsou také popsány distribuční kanály firmy a uveden způsob, jakým AG Plus získává nové zákazníky. Pro přesnější představu čtenáře o tom, čím se vlastně AG Plus zabývá, je v úvodní části firma charakterizována. Navíc je do práce vložen také katalog firmy v anglickém jazyce. V první části se objevuje také historie bižuterní výroby, aby byl čtenáři přiblížen tento druh průmyslu. Práce je rovněž obohacena o řadu grafů – např. graf vývoje celkových tržeb v letech 2000-2006, graf kurzu CZK/USD aj. Ve své práci jsem dospěla ke dvěma nejdůležitějším závěrům: I. Firma AG Plus má ve vedení velice schopné ekonomy, protože i přes veškeré nepříznivé vlivy dosáhla v loňském roce 2006 největších zisků za celou dobu jejího působení. II. Firmě určitě doporučuji, aby si vyhotovila marketingový plán, který ji usnadní práci.
- ItemAnalýza lázeňského cestovního ruchu ve vybrané oblasti(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Urbanová, Aneta; Honzáková, IvetaThe diploma thesis is focused on a rigorous analysis of the factors that influence the visit rate of Mariánské Lázně. The aim of this thesis is to outline the importance of spa tourism, to analyze satisfaction score of Mariánské Lázně, and to define future prospects of this town. This paper describes basic general concepts in the area of tourism and spa industry, which is defined as one of the main forms of tourism. Further, it provides an analysis of the demand, i.e. an analysis in terms of single prerequisites for the development of tourism in this town. Using a questionnaire method, the next chapter inquires into different factors that influence satisfaction with both spa facilities services and other town services. The final chapter summarizes the findings of tourism in the selected area that were obtained from the analysis. Indicating future prospects, it shows the development of spa tourism in Mariánské Lázně.
- ItemCestovní ruch a životní prostředí(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Kopalová, Lucie; Honzáková, IvetaThe aim of this thesis is to describe the work of the farms which decided to practise agortourism. All the information is presented by the example of a concrete form called Filoun which is situated in the region of Liberec. The main emphasis is given on the description of marketing communication the farm is using at present, followed by the analysis of other suitable posibilities how to promote its activities. The proposal of the promotion campaign is based on the above mentioned information. A concrete example is followed by a general assesment of demand and supply of agrotourism. The last part briefly describes the position of the agrotourism in the Czech Republic, trying to forecasts its future developement.
- ItemCestovní ruch a životní prostředí(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Hnilička, Jiří; Honzáková, Iveta
- ItemCestovní ruch ve Vietnamu(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Le, Thuy Dung; Honzáková, IvetaThe title of diploma thesis is tourism in Vietnam. The work deals with the current state of tourism in Vietnam and the main goal is to offer the most detailed look at Vietnam and the tourism industry in the SRV. It is divided into five main chapters. The first chapter deals with theories. It discusses general about tourism and defining the basic functions and services in the tourism industry. The second chapter gives the general characteristic of the country ? history, geography, climate, culture including information on conditions of entry. The third chapter describes tourism in Vietnam, especially the description of services such as transportation services, accommodation services, shopping and activities that are possible to do in Vietnam. The fourth chapter describes the important places and monuments in the country. The last chapter is devoted to suggestions, advice and evaluation.
- ItemChování spotřebitele v bankovním sektoru(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Hojdar, Jakub; Honzáková, IvetaDiplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v bankovním sektoru. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je zaměřena na základní prvky ovlivňující chování spotřebitelů. Prvním prvkem je psychologie spotřebitele a dále pak proces rozhodování závislý na kultuře a sociálním začlenění. Druhá část je zacílena na situaci na českém bankovním trhu v posledních letech, zkoumá strukturu bankovních subjektů na českém trhu a popisuje některé nové technologie. Třetí část se soustředí na historii čtyř vybraných bankovních společností a na jejich současné tržní postavení. Poslední část analyzuje samotné spotřebitelské chování v českém bankovním prostředí. V závěru práce jsou komplexně analyzovány výstupy a jsou navrženy možné kroky jednotlivým bankovním ústavům.
- ItemChování spotřebitele ve vybraném sektoru služeb(Technická Univerzita v Liberci, 2015-01-01) Kučinová, Jana; Honzáková, IvetaBakalářská práce se zabývá tématem chování spotřebitele v cestovním ruchu. Cílem práce je analyzovat chování zákazníků vybrané cestovní agentury. Při analýze se vychází z dat o prodejích zájezdů touto agenturou za poslední čtyři roky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou objasněna specifika marketingu cestovního ruchu, popsán nákupní proces a faktory ovlivňující chování spotřebitele v této oblasti. Dále je provedeno rozdělení účastníků cestovního ruchu dle různých sociologických typů a charakterizován cílový segment spotřebitelů cestovních kanceláří a cestovních agentur. Jsou zde též vysvětleny některé všeobecně užívané pojmy z oblasti cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na konkrétní cestovní agenturu, která byla charakterizována pomocí SWOT analýzy a popisu nákupního procesu v agentuře. Stěžejní částí práce je analýza dat o prodejích zájezdů cestovní agentury v letech 2011 až 2014. Závěrem jsou interpretovány výsledky a uvedena doporučení pro další rozvoj agentury.
- ItemConsumer behavior in the Czech - German part of the Euroregion Neisse – Nisa – Nysa(Technická univerzita v Liberci, Česká republika, 2011-01-01) Dědková, Jaroslava; Honzáková, Iveta; Myslivcová, SvětlanaEkonomická pozice Libereckého kraje je silně ovlivněna geografickou blízkostí sousedních států (SRN a Polsko). To se dotýká ne jenom možností spolupráce firem na obou stranách hranic, ale i nákupní turistiky. V rámci pohraničního regionu lze denně pozorovat návštěvníky ze sousedních zemí. Tyto návštěvníky lze potkat v nákupních střediscích, rekreačních zónách, zábavních podnicích, při sportovních událostech apod. Článek popisuje dílčí výsledky primárního výzkumu chování zákazníků v česko-německé části Euroregionu Neisse- Nisa – Nysa. Hlavním cílem výzkumu bylo poznat nákupní chování v česko – německé části ERN a analyzovat případné odlišnosti. Tento příspěvek se věnuje dílčímu cíli – zjištění důvodů návštěvy česko-německého pohraničí a hlavního motivu cesty respondentů do zahraničí.
- ItemEkonomická analýza nového trendu v cestovním ruchu Internetový obchod s adrenalinovými dárky(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Schillerová, Kamila; Honzáková, IvetaThis thesis deals with new trend in tourism - E-shop with adrenaline gifts. Its objective is to evaluate marketing communication of Adrop Ltd. and make recommendations according to the analysis leading to improvement. The first part describes the trends and influences of tourism, after that e-shop and its marketing communication. The following chapters analyze the competition and the company's marketing communication. Finally the results are evaluated by the analysis.
- ItemGlobální pojetí marketingu v mezinárodním obchodě(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Rychtářová, Pavla; Honzáková, Iveta
- ItemGolfová turistika v České republice(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Ryjáčková, Pavla; Honzáková, IvetaThe main target of the thesis is to explain and describe the golf tourism, the main attnetion is focused on the Czech republic, especially the Liberec region. It describes positive and negative features of the Czech republic as a golf destination and the incoming golf tourists. Also the quality and number of the golf courses are analysed, as well as the progress of the number of active golf players. The thesis also mentions the history of golf in the Czech republic with its main personalities. The Liberec region is described generally as a tourist region and also as a golf destination. The own research is focused on evaluation of Czech golf courses and using supplement service. It also analyses the willingness of respondents to travel to play golf. The results are compared with accessible statistics.
- ItemKomparace e-learningových prostředí(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Kindermann, Hubert; Honzáková, IvetaThe aim of this bachelor thesis is to compare e-learning systems EduBase2, iŠkola and LMSUnifor. These systems would be possible to use in all grades of elementary schools and high schools.
- ItemKomunikační strategie firmy Compedium, s.r.o.(Technická Univerzita v Liberci, 2014-01-01) Pešková, Eva; Honzáková, IvetaHlavním předmětem bakalářské práce je návrh vhodné komunikační strategie na základě stanovených cílů. Současným problémem firmy je ubývání stávajících klientů. Zamezení jejich ztráty je zároveň jejím cílem. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezený důležitých pojmů marketingové komunikace. Praktická část seznamuje se základními údaji o firmě Compedium s.r.o. a analyzuje její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pomocí SWOT analýzy. Tato část podává také konkrétní návrh komunikační strategie pro udržení stávajících klientů firmy a návrh komunikační strategie pro získání nových klientů.
- ItemKoncepce rozvoje cestovního ruchu v Pasekách nad Jizerou(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Šablaturová, Aneta; Honzáková, IvetaThe dissertation discusses tourism development in Paseky nad Jizerou. The main objective is to draw up a conception of tourism development, which would lead to reinforcement and expansion as the tourism is the main income of Paseky nad Jizerou. The work concentrates on characteristics of the village and its infrastructure, supply-demand analysis of the tourism and data processing gained from questionnaires. It also presents suggested concepts which could lead to enhancement of the local tourism and increase the visit rate. Enclosed is the list of literature concerning the research and investigated issues. All necessary documents which the dissertation refers to are enclosed in appendices.
- ItemLázeňský cestovní ruch a wellness v Plzeňském kraji(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Holá, Jana; Honzáková, Iveta
- ItemLázeňský cestovní ruch v ČR- tradice, která oslovuje stále více aktivních lidí(Technická Univerzita v Liberci, 2010-01-01) Poláková, Zdeňka; Honzáková, IvetaThe Diploma thesis is focused on spa tourism. This sector of tourism in our country has had a long tradition for a long time and it is one of the most inconsiderable source of income. Above all, West Bohemian spa towns are popular not only by ours, but also foreign guests. The goal of Diploma thesis is to identify the essential aspects of the future development of spas and to identify satisfaction of Czech clients with current levels of services which are offered at the spa and to find the structure of people who visit spas in terms of age, gender and type of residence. Levels of satisfaction is in work investigated by questionnaire survey. This survey was carried out in ten selected spa towns in the Czech Republic. Satisfaction levels and structure of the spa guests is at work studied by questionnaire. This investigation was carried out in ten selected spa towns of the Czech Republic.
- ItemMarket analysis for language services in the Czech Republic(Technická Univerzita v Liberci, 2013-08-01) Honzáková, Iveta; Myslivcová, Světlana; Ungerman, Otakar; Ekonomická fakultaThe paper analyses specific parts of the questionnaire survey implemented under a project entitled "Market research for language services". The aim of the research was to obtain background data to implement the required market analyses for language services and formulate recommendations as to the applicant's future business strategy. The purpose of the submitted article is to analyse the attributes relevant to the selection of a company active in the field of language service provision. To this end, literary reviews and primary data collection were undertaken. The data collection was competed by means of a questionnaire survey with companies established in the Czech Republic. The selection method used for the respondents was "random quota selection". A combination of electronic and on-the-phone interviewing was used for the primary data collection. In formulating specific questions closed multiple choice questions were used with the respondents having to choose from a group of clearly defined answers. Relative scales were used for a certain proportion of the questions where the respondents expressed the degree of importance. The collected data were treated by a description process, at which the values of the underlying statistic quantities and frequency of certain replies were processed. It may be stated based on the investigation completed that the key factors regarded as the most important by companies in selecting a language service supplier are quality, price, compliance with deadlines and specialised terminology.
- ItemMarketing v pojišťovnictví(Technická Univerzita v Liberci, 2011-01-01) Vácová, Blanka; Honzáková, IvetaTato diplomová práce na téma ''Marketing v pojišťovnictví'' popisuje způsob marketingového řízení ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a s., VIG.Hlavním zaměřením a cílem práce je marketingová komunikace ve společnosti, zejména analýza jednoho z nástrojů marketingové komunikace - reklamy, která je detailně popsána a vyhodnocena na konkrétní tříměsíční reklamní kampani nového pojistného produktu.V práci je vyhodnocen dopad této reklamy na populaci prostřednictvím médií, její celková úspěšnost a přínos společnosti.Z analyzovaného příkladu reklamní kampaně vyplývá, že zvolení správných nástrojů reklamy a promyšlená motivace obchodní služby je základem úspěchu i pro další využití v pojistné praxi. Dodatkem práce je osobní telefonický průzkum uzavření nového produktu pojištění u náhodně vybraných 100 klientů.
- ItemMarketingová komunikace cestovní agentury(Technická Univerzita v Liberci, 2012-01-01) Pešková, Lenka; Honzáková, IvetaPráce se zabývá marketingovou komunikací cestovní agentury, trendyv marketingové komunikaci a způsoby oslovení zákazníků, kterými by mohla cestovní agentura oslovit svoji cílovou skupinu zákazníků. Cílem práce je návrh reklamní kampaně a dalších vhodných způsobů oslovení zákazníků pro cestovní agenturu Lužici. Návrh reklamní kampaně je podpořen grafickými upoutávkami, aby reklamní kampaň byla zajímavá nejen pro stávající zákazníky cestovní agentury Lužice, ale také pro zákazníky nové. Tato reklamní kampaň není finančně náročná, spíše se zaměřuje na využití kreativních nápadů.Práce je rozdělena do dvou stěžejních oblastí. Teoretická část pojednáváo marketingové komunikaci v cestovním ruchu a o využívání vhodných nástrojů marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Zároveň jsou zmíněnyi současné trendy marketingové komunikace. V praktické části je již možné shlédnout návrh reklamní kampaně pro cestovní agenturu Lužici, který se opíráo teoretické poznatky a zejména o situační analýzu, která proběhla v rámci průběhu přípravy reklamní kampaně a jejích podpůrných akcí v měsíci únoru roku 2012. Za největší přínos této práce vzhledem k řešené problematice je možné považovat nalezení kontaktů a možností, které mohou cestovní agentuře Lužici pomoci v marketingové komunikaci nejen v rámci sezóny 2012, ale takév následujících letech.
- ItemMarketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour(Technická Univerzita v Liberci, 2013-01-01) Pfaffová, Veronika; Honzáková, IvetaDiplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci cestovní kanceláře FIRO-tour. V teoretické části jsou popsány jednotlivé typy marketingové komunikace a kroky při vytváření marketingové kampaně. Praktická část se věnuje popisu cestovní kanceláře, analýze zákaznických potřeb a konkurenčnímu prostředí v tomto odvětví. Byl proveden průzkum, cílem kterého bylo zajistit podklady pro přípravu marketingové komunikace. Následně byl stanoven hlavní komunikační cíl, a to zvýšení prodeje. K jeho dosažení byl navržen komunikační mix, který se skládá z podpory prodeje, přímého marketingu a reklamy. Výsledkem práce je navržení konkrétních dlouhodobých opatření v místě prodeje a navržení průběhu a podmínek soutěže včetně odhadu finanční návratnosti akce. Na závěr je doporučen postup pro projektový tým vedoucí k realizaci soutěže.