Browsing by Author "Davídková, Hana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunitní centrum Hloubětín 55 v Praze(Technická Univerzita v Liberci, 2014) Davídková, Hana; Hendrych, JanBakalářská práce se zabývá zadáním mezinárodní architektonické soutěže na projekt komunitního centra v pražském Hloubětíně. Na rozdíl od vypsané soutěže se práce zabývá ideálním řešením Komunitního centra se začleněním všech požadovaných funkcí. Návrh reaguje na své prostředí a snaží se lokalitu obohatit. Komunitní centrum má se svou zahradou být otevřeno všem obyvatelům. Návrh má ambici tuto otevřenost zdůraznit. Hmotově a tvarově se projekt začleňuje do výrazově velmi tradičního českého až venkovského prostředí.
- ItemKomunitní centrum Hloubětín 55 v PrazeDavídková, Hana
- ItemRekonstrukce náměstí Míru a nová budova knihovny Fráni Šrámka v SobotceDavídková, HanaProjekt knihovny Fráni Šrámka je navržen na prázdnou nárožní parcelu v severozápadním rohu náměstí v Sobotce. Je to místo, které vyžaduje dokončení. Knihovna Fráni Šrámka je novým kulturním srdcem města.Součástí projektu je návrh rekonstrukce náměstí Míru, který reaguje na potřebu důstojného využití hlavního veřejného prostranství ve městě. Jeho současná benevolence vůči dopravním potřebám potlačuje ostatní požadavky na využití místa. Úkolem je revitalizace náměstí, nové uspořádání a organizace dopravy, zpevněných ploch, mobiliáře, osvětlení a zeleně.
- ItemVyužití vyučovacích metod ve výuce estetické výchovy na SŠDavídková, Hana; Jursová Jitka, PaedDr. Ph.D.; Lederer Tomáš, Ing. Ph.D. Skolitel : 59161; Černohorský Josef, doc. Ing. Ph.D. Konzultant : 54931; Čejka Jan, Ing. Konzultant2 : 63569Bakalářská práce: Využití vyučovacích metod ve výuce estetické výchovy na SŠ se zabývá využitím odlišných vyučovacích metod v rámci stejného vyučovacího tématu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů, definic a odlišností vyučovacích metod v estetické výchově na středních školách.Praktická část se zabývá vytvořením příprav na základě zvolených cílových kompetencí. Následně přináší práce reflexi ze strany autorky, cvičné učitelky i žáků.Součástí příloh bakalářské práce jsou výtvarné práce žáků, které vznikly při těchto hodinách.