Browsing by Author "Dědková Jaroslava"
Now showing 1 - 20 of 39
Results Per Page
Sort Options
- ItemAnalysis and proposal of the tourism development strategy in the Liberec Region - analytical part(2020) Červová Lenka; Dědková Jaroslava; Ungerman Otakar
- ItemThe analysis of consumer behaviour in the Czech - German part of the Euroregion Neisse-Nisa-Nysa(Technická univerzita v Liberci, 2010) Dědková Jaroslava; Honzáková Iveta; Myslivcová Světlana; Branda Petr; Kahl Katharina
- ItemAnalysis of tourism services in the Czech-Polish part of the Euroregion Neisse(ZČU, 2020) Dědková Jaroslava; Ungerman Otakar
- ItemCestovní ruch seniorů v ČR(Karkonoski Dom Numizmatyczny, 2012) Dědková Jaroslava; Honzáková Iveta
- ItemConsumer behavior in the Czech - German part of the Euroregion Neisse-Nisa-Nysa(Technická univerzita v Liberci, 2011) Myslivcová Světlana; Honzáková Iveta; Dědková Jaroslava
- ItemCRM in Theory and Practice(Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H, 2011) Dědková Jaroslava; Myslivcová Světlana; Honzáková Iveta
- ItemCurrent Implementation of the Circular Economy in Enterprises in the Czech Republic(Masarykova univerzita, 2021) Ungerman Otakar; Dědková Jaroslava
- ItemTHE CUSTOMER BEHAVIOR ANALYSIS IN THE CZECH – GERMAN PART OF THE EUROREGION NEISSE – NISA - NYSA(Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010) Dědková Jaroslava; Honzáková Iveta
- ItemEkoznačka jako hodnota pro zákazníka(Žilinská univerzita v Žiline, 2010) Dědková Jaroslava
- ItemEnterprise in the international enviroment(TUL, 2016) Potužáková Zuzana; Demel Jaroslav; Dědková Jaroslava; Hyblerová Šárka; Mačí Jan; Čuhlová Renata
- ItemFilm-Induced Tourism as a Support of a Tourist Region&rsquos Competitive Ability(VERBUM,Catholic University in Ružomberok, 2019) Dědková Jaroslava; Ungerman Otakar
- ItemTHE IMPACT OF MARKETING INNOVATION ON THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES IN THE CONTEXT OF INDUSTRY 4.0(Tomas Bata University in Zlin, 2018) Ungerman Otakar; Dědková Jaroslava; Gurinová Kateřina
- ItemInnovation in Marketing and How it is Perceived by Customers(2018) Ungerman Otakar; Dědková Jaroslava
- ItemInnovative Marketing as a Source of Competitiveness(Technick8 univeryita v Liberci, 2020) Dědková Jaroslava
- ItemInnovative Marketing in the Context of Industrie 4.0(Technical University of Liberec, 2017) Ungerman Otakar; Dědková Jaroslava
- ItemMarketing innovations in Industry 4.0 and their impacts on current enterprises(MDPI AG, 2019) Ungerman Otakar; Dědková Jaroslava
- ItemNákupní chování zákazníků mobilních telefonátů(Česká zemědělská univerzita v Praze, 2011) Honzáková Iveta; Myslivcová Světlana; Dědková Jaroslava
- Itemnull(Grada Publishing, 2009) Dědková Jaroslava
- Itemnull(Grada Publishing, 2009) Dědková Jaroslava
- Itemnull(Grada Publishing, 2009) Dědková Jaroslava