Browsing by Author "Chalupa, David"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemKomunikační strategie vybraného podniku(2021-11-01) Chalupa, David; Švandová Zuzana, Ing. Ph.D. :55313; Jasná Jana, Ing. :61934Cílem diplomové práce je analyzovat, navrhnout a implementovat efektivní komunikační strategii pro společnost JAWA MOTO spol. s r. o., která se zabývá výrobou motocyklů. Práce začíná teoretickým přehledem marketingové komunikace a jejích základních prvků. V praktické části je provedena analýza současné komunikační strategie společnosti a identifikace potenciálních zlepšení. Na základě získaných informací je navržena nová komunikační strategie, která zahrnuje definici cílů, cílových skupin, komunikačních kanálů a nástrojů. V závěru práce je popsán proces implementace navržené strategie a její průběžné hodnocení a kontrola.
- ItemVstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda(2019-10-31) Chalupa, David; Dědková Jaroslava, PhDr. Ing. Ph.D. : 54802Cílem bakalářské práce je vypracovat návrh vstupu na nový zahraniční trh a analyzovat výhodu vstupu společnosti JAWA MOTO spol. s r. o., která se zabývá výzkumem, vývojem a výrobou motocyklů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsán zahraniční obchod, analýzy marketingového prostředí, rizika spojená se vstupem na mezinárodní trh a jednotlivé formy vstupu. V praktické části je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil, na základě jejich výsledků je zpracována SWOT analýza, ze které vychází doporučená strategie pro společnost. V poslední části je PEST analýza vybraného trhu a na základě analýzy je zvolena vhodná forma vstupu na zahraniční trh a její konkurenční výhoda.